ایجنت پیرو هینکاپی توضیح می دهد که چرا لیورپول تابستان گذشته او را به خدمت نگرفت

تمرکز لیورپول در پنجره تابستانی قبل برای همه پس از یک کمپین ضعیف 2022/23 با استانداردهای بالای خود واضح بود.

استالوارت‌ها در جردن هندرسون و فابینیو به‌طور قابل‌توجهی دست و پا می‌زدند و در نهایت در میان این پرسش‌های بی‌امان و مداوم در مورد اینکه آیا پاهای آنها هنوز هم می‌تواند خواسته‌های فوتبال لیگ برتر را برآورده کند، به ثروت عربستان سعودی رفتند.

به این ترتیب، شما می توانید تیم جذب یورگن کلوپ را به خاطر تمرکز اصلی خود بر تکمیل بخش هافبک ببخشید – ظاهراً به قیمت جذب یک مدافع جوان برتر در پیرو هینکاپی، طبق گفته ایجنت این بازیکن.

لیورپول به او علاقه مند بود، اما در آن زمان ترجیح داد روی خط هافبک سرمایه گذاری کند. به نقل از Sport Witness، مانوئل سیرا گفته است. برای ژانویه آنها مانند سایر باشگاه ها صحبت می کنند، کمتر از 50 میلیون نخواهد بود.

در اینجا به Empire of the Kop به عنوان بهترین سازنده محتوای باشگاهی (لیگ برتر) رای دهید: جوایز محتوای فوتبال یا در X با پیوند X با یک کلیک Empire با: من در The_FCAs به @empireofthekop رای می‌دهم در بهترین ایجادکننده محتوای باشگاهی (لیگ برتر)

بیشتر بخوانید: “دیوانه”: کلوپ می گوید بازیکن 21 ساله لیورپول از نظر فنی از این دنیا خارج است

بیشتر بخوانید: “هیچ کس قرار نیست بمیرد”: پل مرسون اکنون برای شکست لیورپول VAR وارد میدان می شود

در ژانویه چه اتفاقی می افتد؟

ما به خوبی از علاقه باشگاه به آندره فلومیننزه آگاه هستیم، هرچند شکی نیست که خرید دفاعی می تواند نگرانی ها را در مورد توانایی ما برای به چالش کشیدن افتخارات در این دوره کاهش دهد.

البته ظهور ژارل کوانسا، هافبک میانی 20 ساله، بدون شک در این زمینه کمک کرده است، و نباید پیش از هر کسب و کاری که در ژانویه پیش رو در آن شرکت می کنیم، فراموش شود.

Jarell Quansah در بازی های جام حذفی و اروپا حضور قابل اعتمادی در خط دفاعی داشته است – (عکس از Alex Livesey/Getty Images)

گفته می‌شود، با توجه به اینکه ویرجیل فن دایک تنها مدافع میانی چپ‌پایی است که در حال حاضر برای انتخاب در دسترس است، دیدن سرمایه‌گذاری تیم جذب‌کننده ما در گزینه دیگری برای کاهش بخشی از فشار، اطمینان‌بخش خواهد بود.

هینکاپی در سن 21 سالگی و همچنین می تواند در صورت نیاز در پست دفاع چپ نیز به میدان برود، کادر بزرگی را علامت می زند، هرچند باید بپرسیم که آیا پروژه در آنفیلد به اندازه کافی جذاب خواهد بود که افت نسبی (و قابل توجه) را نادیده بگیریم. زمان بازی را بدون شک در ابتدا در مرسی ساید تجربه می کرد.

🤩 بررسی EOTK FPL Gameweek 7 🤩: فاجعه برای لیورپول، کاپیتان واتکینز؟ انباشته شدن جراحات…



https://www.empireofthekop.com/2023/10/06/hincapie-agent-details-inside-liverpool-talks/ منبع: