ایران از طریق پست امیدوار است

مهدی مهدوی کیا که به دنبال طلسم شکنی و کسب جواز حضور در فوتبال ایران در المپیک پاریس است، از روز دوم قرن پانزدهم با امید شروع به کار می کند.


سرویس خبر شماره: 1816303 |
01 فروردين 1401 ساعت 16:34 |
389 امتیاز خبر|

0نظرات

27 رزمنده با رویاهای بزرگ؛

هافبک ها:
حسین نخودکار (گلگهر سیرجان)، محمدحسین زواری (صنعت نفت آبادان)، امیرعلی صادقی (استقلال تهران)، بهزاد سلامی (تراکتور تبریز)، آریا یوسفی (سپاهان)، علیرضا باویه (فولاد خوزستان)، علی زارع (مس رفسنجان) ، اصغر صادقی نسب (مس رفسنجان)، امیرمحمد محکمکار (سپاهان)، علی پوردره (کویت)، فردین ربیع (شهرخودرو)

مدافعان:
احمد شریعت زاده (صنعت نفت آبادان)، سامان فلاح (پیکان)، محمد قربانی (نساجی)، محمدامین حزباوی (فولاد خوزستان)، محمدمهدی احمدی (نفت مسجدسلیمان)، سعید آهنی (نفت مسجدسلیمان)، یونس اکبرپور (رفسان) میلاد کر (ذوب آهن)

نگهبانان:
امیرحسین نیک پور (گلگهر سیرجان)، پیام پارسا (صنعت نفت آبادان)، رضا ناصری (سپیدرود رشت)

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی امید، 27 بازیکن به این اردوی نوروزی دعوت شده اند که این نفرات به شرح زیر است:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که هواداران فوتبال در ایران اخبار تیم ملی بزرگسالان را که برای دیدار با کره جنوبی راهی سئول می شود، دنبال می کنند، مهدی مهدوی کیا در نسل آینده فوتبال ایران پیش قدم شده و آن را بزرگ می کند. رویاهایی که به دنبال آن شکست های پی در پی برای ایرانیان کابوس است.

*پرسپولیس بازیکنی در ترکیب امید ندارد و برخلاف انتظار در این اردو خبری از نام محمد شریفی نیست.
* این اردو تا نهم فروردین در مرکز ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داشت و رقابت بسیار سختی بین این بازیکنان برای حضور در اردوهای بعدی در جریان است.
* در این لیست یک لژیونر به نام علی پوردارا حضور دارد. این بازیکن که در کویت بازی می کند در 17 بازی 7 گل به ثمر رسانده و کشف مهدی مهدوی کیا است.
* رضا ناصری دروازه بان 20 ساله سپیدرود رشت تنها بازیکن دعوت شده از لیگ های رده پایین است. ناصری دروازه بان سپیدرود رشت است و در لیگ دسته دوم بازی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سه دروازه بان، 8 مدافع، 11 هافبک و 5 مهاجم به تیم دعوت شده اند.
* بازیکنان زیر 23 سال برای تیم امید بازی می کنند اما مهدوی کیا از 27 بازیکن زیر 21 سال دعوت کرده است تا تیمش را در مسابقات مقدماتی المپیک 1402 هماهنگ کند.
* علاوه بر بازیکنان دعوت شده، نفرات دیگری نیز در این تیم حضور دارند که می توانند به اردوهای بعدی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند دعوت شوند. علیرضا رضایی و سبحان خاقانی شاخص ترین این افراد هستند که سنشان از بازیکنان این اردو بیشتر است.
* مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان با سه بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی امید دارند.

مهاجمان:
محمدحسین اسلامی (ذوب آهن)، مهدی هاشم نژاد (نفت مسجد سلیمان)، امیر جعفری (شهر خودرو)، سینا حاتمی (آلومینیوم)، ابوالفضل بابایی (فجر شهید سپاسی)