ایران با مجید مقابل آدیداس و نایک (عکس)

انگلیس که قبلاً با لباس های خاص Umbro بازی می کرد، اکنون با لباس های طراحی شده توسط نایک بازی می کند. لباس اول انگلیس سفید است و طرح پیراهن آن با رنگ هایی با تم آبی زیبایی خاصی به آن بخشیده است. رنگ آبی روشن تر به کار رفته در شورت باعث شده است که لباس انگلستان امسال متفاوت تر شود. لباس دوم این تیم نیز قرمز رنگ است و برخلاف لباس اول دارای یقه است و خطوط قرمز نازکی در قسمت هایی از آن به چشم می خورد.

از بین تیم های گروه دوم دو تیم از کیت های تولید نایک استفاده خواهند کرد. تیم ملی انگلیس که چند سالی است با نایک همکاری می کند نیز در این دوره با لباس های تولیدی این شرکت آمریکایی بازی خواهد کرد.

دومین تیمی که در این گروه از لباس های نایک استفاده می کند، تیم ملی آمریکا است. این کشور نیز مانند انگلستان از رنگ سفید به عنوان اولین رنگ پیراهن خود استفاده کرد. طراحی نایک برای اولین لباس ایالات متحده خیلی خاص نیست و شبیه به طرح هایی است که این شرکت در سال 2022 برای بسیاری از لباس های خود در باشگاه ها و صحنه های ملی استفاده کرد. لباس دوم آمریکا با رنگی تیره و طراحی منحصر به فرد بسیار زیباتر از لباس اول این تیم است و به نظر می رسد زمان بیشتری برای طراحی آن صرف شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران بر خلاف 5 دوره قبلی حضور خود در جام جهانی، با لباس های تولید داخل به میدان می رود. شرکت مجید در این مدت تولید لباس های تیم ملی را از سر گرفته و شب گذشته شاهد مراسم رونمایی از این لباس ها بودیم. به این ترتیب تکلیف لباس های سی و دو تیم حاضر در قطر مشخص شد و حالا می توان به زیباترین لباس گروه دوم پرداخت. لباس تیم ملی فوتبال ایران باید با لباس های تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا رقابت کند. این لباس مانند دوره قبل (آدیداس) طراحی ساده ای دارد و اگرچه آستین های آن طراحی منحصر به فردی دارد اما در غیر این صورت مانند همیشه است.


سرویس خبر شماره: 1852618
18 نوامبر 1401 ساعت 08:36
18 هزار |

0نقطه نظر

از یک تا چهار: کدام تیم بهترین لباس گروه را دارد؟

تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم های جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای محبوب بازی می کند.

ایران با مجید مقابل آدیداس و نایک (عکس)

دیگر حریف ایران در گروه دوم ولز است. این تیم که به عنوان آخرین تیم به گروه دوم اضافه شد، با لباس تولید آدیداس در جام جهانی قطر شرکت خواهد کرد. این کمپانی معروف آلمانی از طرحی ساده و کلاسیک برای ولز استفاده کرد که روی آستین هایش سه خط معمولی دارد. طرح پیراهن قرمز و پارچه آن در عین سادگی زیبایی خاصی به آن بخشیده بود. در این لباس از رنگ های سفید، قرمز و سبز پرچم ولز استفاده شده است. پیراهن دوم ولز طراحی مشابه منچستر در این فصل دارد و یقه آن نیز همان طرح یقه پیراهن شیاطین سرخ است و مانند طرح های جدید آدیداس نشان آدیداس روی آن نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی