ایران با میانمار، بنگلادش و مالدیو هم گروه شد

جدول کامل گروه بندی دور اول مسابقات انتخابی المپیک پاریس به شرح زیر است.

مرحله اول انتخابی المپیک با حضور 26 تیم آسیایی در 7 گروه برگزار می شود و تیم های برتر هر گروه به دور بعدی مسابقات راه خواهند یافت. سپس در مرحله دوم مقدماتی این مسابقات هفت تیم برتر این گروه ها به همراه پنج تیم برتر آسیا (کره شمالی، کره جنوبی، چین، ژاپن و استرالیا) در سه گروه چهار تیمی به مصاف هم خواهند رفت. و در دور سوم فینال مرحله مقدماتی برای حضور در المپیک پاریس است که سه تیم برتر دوره قبل و همچنین تیم دوم با هم به رقابت می پردازند و در نهایت تنها دو تیم برتر راهی المپیک می شوند. بازی در پاریس

لازم به ذکر است که در حال حاضر تیم ملی بانوان ایران در رده سیزدهم آسیا قرار دارد و در روزهای آینده قرارداد مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان نیز به مدت سه ماه تمدید شده است. تیم بانوان بسته به عزم گروه ایران برای حضور در این تورنمنت، مهدی تاج تصمیم جدیدی برای نایب رئیسی بانوان خواهد گرفت وگرنه زمین فوتبال بانوان ایران در هاله ای از ابهام خواهد ماند.


سرویس خبر شماره: 1864309
22 ژانویه 1401 @ 12:10 |
3.7 هزار |

1نقطه نظر

مشخص شدن رقبای تیم بانوان در مسیر المپیک پاریس

سطح 1: ویتنام، چین تایپه، تایلند، میانمار، ازبکستان، فیلیپین و هند
سید دو: ایران، اردن، هنگ کنگ، اندونزی، نپال، قرقیزستان و مغولستان
سید سه: فلسطین، سنگاپور، ترکمنستان، بنگلادش، لبنان، تاجیکستان و تیمور شرقی
سید چهار: سریلانکا، مالدیو، پاکستان، بوتان و افغانستان

1790745



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی تیم های فوتبال بانوان برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک پاریس صبح امروز انجام شد و تیم ملی ایران در گروه B با تیم های میانمار، بنگلادش و مالدیو همگروه شد. از رقابت .

مراسم قرعه کشی دور اول تیم های ملی بانوان شرکت کننده در المپیک پاریس برگزار شد.

ایران با میانمار، بنگلادش و مالدیو هم گروه شد