ایران – تونس: با بیشترین شباهت ممکن

حریف امروز تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی مشکلی نداشت. این تیم برای تسلط بر گروهی که گینه استوایی، زامبیا و موریتانی در آن حضور داشتند مشکلی نداشت تا حریف مالی در مسابقات مقدماتی شود. تونس در مجموع در دو بازی خانگی و خارج از خانه مالی را شکست داد و صعود کرد. منظر الکبیر سرمربی سابق تونس پس از جام ملت ها از سمت خود برکنار شد و کادری جایگزین او شد تا این تیم با یک سرمربی ملی به جام جهانی برود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853751
25 نوامبر 1401 ساعت 08:14
10.1 هزار |

0نقطه نظر

با جدیدترین حریف آماده سازی تیم ملی آشنا شوید

دعوت از 4 دروازه بان موردی بود که کی روش بابت آن انتقادات زیادی را به همراه داشت اما تیم ملی تونس نیز در این فصل با 4 دروازه بان حضور خواهد داشت. این اتفاق مانند ایران با انتقاد هواداران تونسی در فضای مجازی همراه بود و احساس می کردند در لیست جلیل کادری عدالت رعایت نشده است. البته سوئیس دیگر تیمی است که مانند ایران و تونس با 4 دروازه بان در جام جهانی قطر شرکت می کند.

تیم ملی تونس نیز مانند ایران ششمین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهد کرد. هر دو تیم در 5 بازی اخیر خود موفق به صعود از مرحله گروهی نشده اند و امسال برای رسیدن به این هدف مشترک تلاش خواهند کرد. یکی دیگر از وجوه مشترک دو تیم، وجود 4 دروازه بان در فهرست نهایی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چیزی تا آغاز اولین جام جهانی پاییزی تاریخ باقی نمانده است. شاگردان کی روش امروز آخرین دیدار دوستانه خود را قبل از شروع مسابقات برگزار می کنند. آنها ساعت 16 در قطر به مصاف تونس خواهند رفت. تیمی که شباهت های زیادی با ایران در بسیاری از زمینه ها دارد. از تعداد حضور در جام جهانی گرفته تا تعداد دروازه بان های لیست نهایی این دوره!

تیم ملی ایران امروز آخرین بازی دوستانه خود را قبل از شروع جام جهانی مقابل تونس برگزار می کند.

ایران - تونس: با بیشترین شباهت ممکن

تونس قبل از رویارویی با ایران بازی سختی مقابل برزیل داشت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و در مرحله استخرهای جام جهانی با فرانسه، دانمارک و استرالیا همگروه است. این تیم همانند ایران که با ولز، انگلیس و آمریکا همگروه است، کار بسیار سختی را خواهد داشت تا اولین صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را انجام دهد.