ایران جوانان – بلاروس دومین بازی برای جبران شکست


سرویس خبر شماره: 1854199
28 نوامبر 1401 ساعت 09:17
526 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم جوانان ایران که در بلاروس اردو زده است، امروز دومین بازی دوستانه خود را مقابل تیم زیر 23 سال این کشور برگزار می کند.

ایران جوانان - بلاروس دومین بازی برای جبران شکست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اولین بازی دوستانه که در مینسک برگزار شد، تیم میزبان بازی بهتری را انجام داد و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. طبیعتا در بازی امروز تیم جوانان ایران با شناخت حریفان اروپایی خود وارد زمین می شود و سعی خواهد کرد نتیجه کسب شده در بازی چهارشنبه را جبران کند.

جام جهانی جوانان یا جام جهانی زیر 20 سال در سال 2023 با حضور 24 تیم برگزار می شود و سهمیه آسیا در این مسابقات 4 تیم است. این مسابقات در سال 2021 به دلیل کرونا برگزار نشد. آخرین حضور تیم جوانان ایران در جام جهانی زیر 20 سال به سال 2017 در کره جنوبی برمی گردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابت های جام ملت ها و انتخابی جام جهانی که اسفندماه با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود، آماده می کند. پس از این دیدار تیم جوانان ایران به تهران بازخواهد گشت. برنامه بعدی تیم جوانان ایران سفر به عمان برای بازی با تیم جوانان این کشور است که هنوز زمان دقیق این سفر به صورت رسمی اعلام نشده است.