ایران منتظر نامه سرنوشت ساز فیفا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون جهانی فوتبال پس از درخواست توضیح از فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات بازی مشهد (انتخابی جام جهانی 2022) هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است.

در شرایطی که در روزهای اول انتشار این خبر نگرانی‌های زیادی در مورد محرومیت یا برخورد سخت‌گیرانه با فیفا وجود داشت، به نظر می‌رسد که هیئت فدراسیون فوتبال برای توجیه اتفاقات مشهد دست به کار شده و احتمال برخورد شدید با آن بسیار کم است. . داود پرهیزکار نیز در خصوص نامه فیفا به این موضوع اشاره کرد و گفت: در این نامه سوالات متعددی در رابطه با حوادث مشهد مطرح شد که فدراسیون فوتبال نیز به آنها پاسخ داد که پس از آن هیچ پاسخی از فیفا دریافت نکردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فیفا با ارائه مدارک فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد در بازی ایران و لبنان هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

ایران منتظر نامه سرنوشت ساز فیفا است

طبق درخواست فیفا، فدراسیون فوتبال ایران برای جلوگیری از خطر محرومیت احتمالی توضیحاتی ارائه کرد. فدراسیون فوتبال ایران در این مرحله منتظر جمع بندی فدراسیون جهانی است تا نظر نهایی خود را اعلام کند.

بعد از بازی ایران و لبنان واکنش های زیادی درباره حاشیه های خارج از زمین و اتفاقاتی که برای جمعی از تماشاگران رخ داد به وجود آمد. مدت ها گذشت تا اینکه فیفا از ایران در مورد این اتفاقات توضیح خواست، به طوری که شایعات زیادی در این زمینه مطرح شد.


سرویس خبر شماره: 1852943
20 نوامبر 1401 ساعت 08:37
55.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

فدراسیون جهانی توضیح خواست و سکوت کرد