ایران – ویتنام، پیروزی برای حرکت رو به جلو

ایران حتی با تماشایی که مقابل استرالیا داشت، مستحق برد مقابل ویتنام است و فقط باید در خط دفاع کمی ثابت و قوی تر باشد و در فاز تهاجمی از بازی احساسی خودداری کند. تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دیدارهای تدارکاتی و دوستانه به وضوح نشان داد که تیمی قدرتمند و شایسته راهیابی به جام جهانی است. اما استرس صعود فقط برای ایران نیست، همه تیم ها هستند و هر دوره ای تیم های بزرگ از صعود محروم هستند. باخت به استرالیا تنها یک بازی صعود تیم ملی جوانان به مرحله یک هشتم نهایی را به تاخیر انداخت. تیمی که مقابل قطر هم خوب بازی می کند و می برد. تیمی که دو بار به استرالیا گل می زند و چند گل دریافت نمی کند مسلماً مستحق صعود است و می تواند ویتنام را شکست دهد.

ایران اکنون برای صعود به دور بعدی بازی ها به برد نیاز دارد. مقابل ویتنام تیمی که دو بازی انجام داد با حریفان باورنکردنی روبرو شد و 6 امتیازی شد و با روحیه آرام تری نسبت به ایران وارد زمین می شود. بر خلاف ایران، ویتنام برای صعود نیازی به برد ندارد و حتی با تساوی به دور بعد راه می یابد. با این حال به نظر می رسد ویتنام ریسک نمی کند و قطعا با تمام توان به میدان می آید و دوست دارد همان نمایش تهاجمی را که مقابل استرالیا و قطر انجام داد، برابر ایران داشته باشد. این به نفع تیم ملی است تا ویتنام که بخواهد با تساوی حداقل امتیاز بازی را به دست آورد.

1829466
حیف که تیمی به این خوبی با بازیکنانی چون ادیب زارعی در خط دروازه، محمدامین حزباوی در خط دفاع، سعید سحرخیزان و فرهاد زاوشی در ردیف اول نتواند به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. . برای صعود فقط به یک بازی خوب نیاز داریم. به دور از احساس بازی کنید. منطقی و برنامه ریزی شده.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1894382
16 مارس 1401 در 01:46
1.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم جوانان ایران با برتری یک بر صفر مقابل قطر در شرایطی 3 بر 2 مغلوب استرالیا شد که می توانست کامبک را کامل کند اما مهاجم ملی پوش این تیم با یک قدم به تیرک دروازه برخورد کرد. ارسال شد.

باخت 3 بر 2 مقابل استرالیا در بازی دوم، راهیابی تیم ملی جوانان به مرحله حذفی جام ملت های آسیا را دشوار کرد اما این پیشرفت غیرممکن نیست.

ایران - ویتنام، پیروزی برای حرکت رو به جلو