ایران و هت تریک تاریخی با کی روش

این تیم در سه دوره ابتدایی حضور ایران در جام جهانی، کار خود را با شکست آغاز کرد. شکست مقابل هلند (3-0) در جام جهانی 1978، شکست مقابل یوگسلاوی (1-0) در جام جهانی 1998 و شکست (3-1) مقابل مکزیک (2006) حاصل کار ایران در شروع کارش در سه دوره اول حضورش در جام جهانی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران از روز سه شنبه کار خود را در جام جهانی 2022 آغاز می کند. این تیم باید در بازی رفت به مصاف انگلیس برود. در فاصله کمتر از 24 ساعت تا شروع مسابقات شاگردان کی روش امروز آخرین تمرین خود را برگزار می کنند و سپس برای شروع مسابقات و تکرار شروع قدرتمند خود در دو دوره اخیر برنامه ریزی می کنند.

برای این منظور بازی با انگلیس باید حداقل با تساوی به پایان برسد. البته شاگردان کی روش به راحتی مقابل یکی از آماده ترین تیم های جام جهانی قطر امتیاز کسب نخواهند کرد، اما خروج از زمین با یک امتیاز پس از سوت پایان قطعا حس این مربی و شاگردانش است. اگر این اتفاق بیفتد، تیم ملی می تواند با سه امتیاز میزبان دو بازی دیگر باشد و برای اولین صعود تاریخ خود برنامه ریزی و تلاش کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ایران به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در جام جهانی است که با کسب امتیاز آغاز می شود.

ایران و هت تریک تاریخی با کی روش


سرویس خبر شماره: 1854374
29 نوامبر 1401 ساعت 03:00
372 امتیاز خبر

0نقطه نظر

برای آن باید از انگلیس امتیاز بگیرید

اما شرایط با کی روش تغییر کرد و ایران در دو دوره قبل با حضور این مربی باتجربه کار خود را با امتیازهای جام جهانی آغاز کرد. تساوی بدون گل مقابل نیجریه در جام جهانی 2014 و برد شیرین مقابل مراکش در جام جهانی 2018 دو شروع ایران با کی روش بود. تیمی که اکنون در گروه سختی قرار گرفته است، به دنبال هت تریک در شروع های پشت سر هم و یک امتیاز جام جهانی است.