اینتراخت 1-6 بایرن: افتتاحیه آتش بازی

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال خارجی در اولین بازی فصل جدید بوندسلیگا، بایرن مونیخ با نتیجه 6 بر 1 آینتراخت فرانکفورت را شکست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یولیان ناگل زمان در نیمه اول بازی امشب 5 گل به ثمر رساندند و با نتیجه 6 بر یک به پایان رسیدند.

باواریایی ها فقط پنج دقیقه منتظر ماندند تا گل اول را به ثمر برسانند و جاشوا کیمیچ با یک ضربه ایستگاهی هوشمندانه بایرن را پیش انداخت. روی خطای سادیو مانه، کیمیچ پشت ضربه قرار گرفت و از غفلت مدافعان و دروازه بان حریف استفاده کرد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
6 دقیقه بعد بایرن گل دوم را به ثمر رساند. این بار کیمیش در حرکت بود که کرنر او با دخالت توماس مولر به بنجامین پاوارد برخورد کرد و او با یک ضربه مهار نشدنی بازی را 2-0 کرد.
حملات بایرن ادامه یافت و این تیم دو بار به گل سوم نزدیک شد، اما شوت های توماس مولر و جمال موسیالا به تیر دروازه برخورد کرد تا اینکه سادیو مانه اولین گل خود در بوندسلیگا را در دقیقه 29 به ثمر رساند.
این ستاره سنگالی که مقابل لایپزیگ در سوپرکاپ گلزنی کرده بود با ضربه سر سرژ گنابری دروازه را باز کرد.
حملات بایرن پس از آن گل ادامه داشت و در دقیقه 35 جمال موسیالا با ضربه کناری ارسال توماس مولر روی دروازه، گل چهارم را به ثمر رساند.
در دقایق پایانی نیمه اول کمی از فشار حملات بایرن کاسته شد اما در دقیقه 43 توماس مولر دوباره به عنوان آقای گل ظاهر شد و سرژ گنابری با یک ضربه قدرتمند نتیجه را 5-0 کرد تا بایرن به برتری قاطع دست پیدا کند. در نیمه اول .


سرویس خبر شماره: 1836962
15 اوت 1401 در 00:57
731 امتیاز خبر

13نقطه نظر