اینتر اینزاگی بهتر از اینتر مورینیو است


سرویس خبر شماره: 2007897
20 مارس 1402 در 5:25 ق.ظ.
89

0نقطه نظر

تشک:

مارکو ماتراتزی بازیکن سابق اینترمیلان معتقد است تیم سیمونه اینزاگی بهتر از اینتر که در سال 2010 سه گانه را به دست آورد، بازی می کند.

اینتر اینزاگی بهتر از اینتر مورینیو است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر به تمجید از تیم سیمونه اینزاگی می پردازد و معتقد است که تیم فعلی اینتر قوی تر از تیمی است که در سال 2010 سه گانه را به دست آورد.

اینتر در این فصل عملکرد بی نظیری داشت و در 27 بازی سری آ تنها 4 بار امتیاز از دست داد.اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید را شکست داد. اینتر اینزاگی پس از پیروزی مقابل بولونیا، اکنون 18 امتیاز با یوونتوس رده دومی فاصله دارد و به عنوان شانس اصلی برای کسب عنوان قهرمانی سری آ شناخته می شود.

در هفته های اخیر بحث هایی در مورد کیفیت این تیم در مقایسه با تیمی که در سال 2010 سه گانه را به دست آورد، مطرح شده است. La Gazzetta dello Sport از ماتراتزی پرسید که آیا اکنون می توان اینتر را قهرمان فصل نامید.

او پاسخ داده است: “من هیچ شکی در مورد توانایی آنها برای انجام این کار نداشتم. از ابتدا مطمئن بودم که آنها کیفیت بالایی دارند و این را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول دیدیم. راه برای دومین ستاره اسکودتو روشن است. لیگ قهرمانان همه چیز پیچیده تر است. و غیرقابل پیش بینی تر است. اینتر به یک ماشین تبدیل شده است، آنها می توانند بدون ترس با هر تیمی روبرو شوند. بازیکنان و اینزاگی کلید را پیدا کرده اند.”

1999809

رمز موفقیت اینتر؟

آنها خانواده شدند، همانطور که ما در تیم سه گانه بودیم و هستیم.

اینتر فعلی یا اینتر که سه گانه گرفت؟

من صادقانه می گویم که اینتر فعلی بهتر از اینتر ما بازی می کند. واقعا لذت بخش است که آنها را دنبال کنم، از اینزاگی تشکر می کنم که می دانست استعدادها را هدر ندهد. بازیکنان قوی فقط باید در کنار هم احساس خوبی داشته باشند تا به نتیجه برسند. آنها تیمی ساخته اند که عالی به نظر می رسد.

بازی برگشت اینتر و اتلتیکو مادرید؟

در بازی اول می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. البته بازی در خانه سخت است زیرا اگر اشتباه کنید باید بهای آن را مقابل حریف باهوش بپردازید.

مجله اخبار فوتبال خارجی