اینتر نفس راحتی می کشد: لائوتارو جایی نمی رود، آرام باشید


سرویس خبر شماره: 1866602
04 فوریه 1401 @ 22:07 |
435

1نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، از زمان بازگشت روملو لوکاکو به اینتر، شایعاتی مبنی بر جدایی لائوتارو مارتینز به گوش می رسد و گمان می رفت مدیران نراتزوری مانعی برای جدایی مهاجم آرژانتینی برای در اختیار گرفتن لوکاکو ایجاد نکنند.

مدیر برنامه های لائوتارو اما اساسا این شایعات را تکذیب کرد و به خبرنگاران گفت: “لائوتارو به اینتر علاقه دارد و در این شکی نیست. پوشیدن این پیراهن برای همه نیست. لائوتارو در میلان خوشحال است و احساس می کند که مورد توجه قرار گرفته و همه دوستش دارند. او پس چرا باید برود کجا باید برود؟

لائوتارو مارتینز در فصل گذشته بهترین گلزن اینتر در سری آ بود و نقش مهمی در رسیدن به نراتزوری با 21 گل داشت. پس از چیرو ایموبیله و دوسان ولاوویچ عنوان سومین گلزن برتر سری آ را از آن خود کرد.

1791669



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، شایعات جدایی او از نراتزوری امروز در شهر میلان را قویا تکذیب کرد.

اینتر نفس راحتی می کشد: لائوتارو جایی نمی رود، آرام باشید

پس از این شایعات، اخباری مبنی بر تمایل چندین باشگاه مطرح اروپایی از جمله چلسی و تاتنهام برای جذب لائوتارو منتشر شد. پس از پایان جام جهانی قطر و قهرمانی لائوتارو مارتینز با تیم ملی کشورش، این شایعات بیشتر شنیده شد.

1791667

امروز که آلخاندرو کامانو مدیر برنامه های این مهاجم آرژانتینی در میلان دیده شد، رسانه های ایتالیا نگران دلیل حضور او در این شهر و بازدیدش از دفتر باشگاه اینتر شدند.