اینتر 0-1 امپولی: به سلیقه میلان و ناپل!



سرویس خبر شماره: 1866443
04 فوریه 1401 در 01:28
757

0نقطه نظر

شاگردان اینزاگی ده نفر شدند و شکست خوردند

اینتر با شکست 1-0 مقابل امپولی فرصت صعود موقت به رده دوم را از دست داد.

اینتر 0-1 امپولی: به سلیقه میلان و ناپل!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینترمیلان در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم سری آ امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه سن سیرو میزبان امپولی بود. شاگردان سیمونه اینزاگی که با غلبه بر میلان قهرمان سوپرکاپ شدند و در هفته های اخیر بدون شکست پیش رفتند، با قبول شکست 1-0 در آن بازی، شانس خود را برای کسب مقام دوم هر چند موقت از دست دادند.

این دیدار در نیمه اول بدون گل به پایان رسید و اخراج میلان اشکرینیار مهم ترین اتفاق بود. اینتر این نیمه را با شرایط بهتری نسبت به حریف آغاز کرد و تا پایان 45 دقیقه شاهد رفت و برگشت دو تیم بودیم.

1794585

میزبان کم کم چهره تهاجمی به خود گرفت اما امپولی روی ضربه کامبیاگی اولین موقعیت بازی را ایجاد کرد که اونانا را وادار به واکنش کرد.
در ادامه بازی شاهد تلاش نافرجام دی مارکو برای باز کردن دروازه امپولی بودیم و سپس مارتینز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او از فاصله نزدیک به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول (دقیقه 40) بود که میلان اشکرینیار برای زدن توپ به هوا بلند شد و داور با کارت زرد دوم جریمه کرد و به دلیل حرکت خطرناکش و اخراج از زمین بازی. قابل توجه، برجسته، موثر. سر حریف در دقایق باقی مانده نیمه اول، امپولی از برتری خود استفاده می کرد و به گل می رسید، اما ضربه کاپوتو نتوانست دروازه بان اینتر را از بین ببرد.

اگرچه در پایان نیمه دوم ده نفره شد اما اینتر 45 ثانیه را با چهره ای تهاجمی آغاز کرد اما در 15 دقیقه اول نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند.

1794584

امپولی که با وجود داشتن یک بازیکن بیشتر ترجیح می داد زیاد ریسک نکند و روی ضدحملات تمرکز کند، روی یکی از آن ضدحملات در دقیقه 66 به گل رسید. توماسو بالدانزی با حرکت سریع پا به سمت توپ توپ را به ندیم بایرامی رساند و این بازیکن با حرکتی سریع خود را به محوطه جریمه رساند و توپ را به توماسو برگرداند. هافبک 19 ساله امپولی روی خط محوطه جریمه با یک شوت مهار نشدنی به سمت دروازه اینتر رفت و توپ روی آن ضربه و دور از دستان ‘اونانا’ وارد دروازه میزبان شد.

اینزاگی که دوست نداشت تیمش بازی خانگی را با شکست تمام کند، به سرعت تغییراتی در ترکیب اینتر ایجاد کرد. با این تغییرات میزبان چهره تهاجمی تری به خود گرفت و موقعیت های گلزنی خوبی به دست آورد.

1794586

شوت خوب ادین ژکو در دقیقه 75 یکی از موقعیت های جدی اینتر بود که به زحمت دروازه را از دست داد. تنها دو دقیقه بعد، ضربه سر استفان دی فری از روی یک ضربه کرنر از سمت راست نزدیک بود دروازه امپولی را باز کند، اما این فرصت نیز از دست رفت.

در دقایق باقیمانده نیمه دوم، تلاش های اینتری به چندین موقعیت نه چندان جدی دیگر منجر شد تا سوت پایان 1-0 به سود امپولی زده شود. اینتر با این نتیجه با 19 بازی و 37 امتیاز شانس صعود به رده دوم را از دست داد و حالا 13 امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد. میلان با 38 امتیاز و یک بازی کمتر از اینتر در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی فردا فاصله خود را با میزبان به 4 افزایش می دهد. امپولی با این برد مهم 25 امتیازی شد و با چهار پله صعود به رده نهم رسید.

1794588



مجله اخبار فوتبال خارجی