اینتر 3-1 کرمونز; پیروزی که روحیه را قبل از دربی تقویت می کند


سرویس خبر شماره: 1841278
سپتامبر 09, 1401 در 01:07
895 امتیاز خبر

2نقطه نظر

اینتر با ارائه نمایشی برتر موفق شد با نتیجه 3-1 از سد کرمونز بگذرد.

اینتر 3-1 کرمونز;  پیروزی که روحیه را قبل از دربی تقویت می کند

دقایقی بعد ارسال خواکین کوریا از سمت چپ می توانست اینتر را به گل دوم برساند اما ضربه چکشی هاکان چالهان اوغلو دقیق نبود و با اختلاف به بیرون رفت.

اما در دقایق پایانی نیمه اول اینتر به گل دوم رسید. ارسال هاکان چالهان اوغلو از سمت چپ با شوت بسیار زیبای نیکو بارلا به گوشه دروازه همراه شد و برتری اینتر دو برابر شد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میزبان با برتری 0-2 به رختکن رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر پس از باخت مقابل لاتزیو و چند روز مانده به دربی حساس مقابل میلان، امشب در خانه خود پذیرای کرمونزه بود و موفق شد با نتیجه 1-3 مقابل این تیم به برتری برسد.

اینتر در دقیقه 77 گل سوم را به ثمر رساند. روی پاس نیکو بارلا، لائوتارو مارتینز به صورت تک به تک از مدافع حریف جدا شد و با یک ضربه زمینی از گوشه دروازه، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقایقی بعد اینتر بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه ادین ژکو از فاصله دو پایی توسط رادو مهار شد و ضربه ضعیف لائوتارو مارتینز از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد، سپس کرمونزه فرصت داشت تا فاصله را به حداقل برساند اما ضربه زانیماچیا از فاصله قابل توجهی با اختلاف کمی از بالای دروازه نراتزوری به بیرون رفت. در دقیقه 64 دسیرس فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه آکروباتیک او دقیق نبود و از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.

در دقیقه 31 روی یک کرنر، اینتر فرصت خوبی برای دو برابر شدن فاصله دارد، اما میلان اشکرینیار به توپ نمی رسد و رادو با شیرجه ای شجاعانه توپ را پس نمی گیرد.

اما در دقایق پایانی اوکورکه با یک ضربه فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه یکی از گل های کرمونزه را گرفت و در نهایت اینتر در آن بازی 1-3 پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی از روی یک ضربه ایستگاهی این شانس را داشت که گل اول را به ثمر برساند اما ضربه آندره پینامونتی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حملات اینتر ادامه داشت و این تیم در دقیقه 12 به گل اول رسید. ضربه زمینی ادین ژکو از مرکز محوطه جریمه با واکنش رادو همراه شد و خواکین کوریا روی ریباند به راحتی دروازه خالی را باز کرد و گل افتتاحیه را به ثمر رساند.