اینزاگی شب دیوانه وار در نوکمپ را تحمل نکرد


همانطور که انتظار می رفت، گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با دیدارهای سختی برای تیم های حاضر در این گروه از جمله بارسلونا و اینترمیلان همراه است و باید دید پس از بایرن کدام تیم می تواند به مرحله گروهی صعود کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا هفته گذشته برای جبران باخت 1-0 به مصاف اینتر رفت و در نیمه اول با وجود اینکه شانس ترشتگن در چندین حمله به سود تیم میهمان بود، توانست. با گل دمبله پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.
در ابتدای بازی شاهد عملکرد خوب اینتر بودیم و آنها با دو گل پیش افتادند. جایی که سیمونه اینزاگی با انجام سه تعویض و معرفی سه بازیکن جدید به زمین تلاش کرد تا نتیجه را نجات دهد اما اقدامات او نتیجه نداد و لواندوفسکی توانست بازی را در دقیقه 82 به تساوی بکشاند.


البته این پایان شب پر استرس ژاوی و اینزاگی نبود و سرمربی اینترمیلان که پس از شکست میزبان، روش بازی خود را به 1-5-4 تغییر داده بود، بلافاصله دو تعویض همزمان انجام داد. زمان. برای جلوگیری از شکست و آچربی و اصلانی جایگزین باستونی و بارلا شدند. تعویض هایی که نسبت به سه تعویض اول بهتر عمل کرد و دقایقی بعد اینتر با درخشش لائوتارو و پاس دقیقی که به گوزنس داد توانست گل سوم را به ثمر برساند. البته این گل دیری نپایید و لواندوفسکی در وقت اضافه ای که داور در دقیقه 6 اعلام کرد با پاس گل خود را به تساوی کشاند.
نتیجه تساوی با توجه به برد اینتر در بازی رفت حالا به نماینده ایتالیا دست بالا را داده است تا از گروه مرگ تورنمنت خارج شود و همین موضوع باعث شده تا اینزاگی در وقت های اضافه و در موقعیت از بین برود. زمانی که توپ در زمین بارسلونا بود و تیمش نیز یک موقعیت ویژه را از دست داد، به شدت اعتراض کرد تا داور بلافاصله کارت قرمز را از جیبش بیرون بیاورد و بازیکن را از زمین بازی اخراج کند.
این کارت قرمز اکنون اینتر را بدون سرمربی خود در دیدار خانگی مقابل ویکتوریا پلزن در شرایط سختی قرار می دهد و اگر نراتزوری در غیاب سرمربی خود در شبی که بایرن نیز در نیوکمپ به مصاف بارسلونا می رود از سرمربی خود غافل شوند، شانس صعود وجود دارد. به عنوان تیم دوم، او هفته گذشته وقتی با شاگردان ناگلزمن در آلمان روبرو می شود، به راحتی بایرن مونیخ را به ژاوی، آبی و کاتالان ها واگذار خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان انگیزترین و پر استرس ترین شب دوران مربیگری خود را سپری کرد و در نهایت کارت قرمز داور را جلوی چشمان خود دید.

اینزاگی شب دیوانه وار در نوکمپ را تحمل نکرد


سرویس خبر شماره: 1847907
21 مه 1401 ساعت 00:59
10.2K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

رنگ قرمز را در هیجان انگیزترین بازی مربیگری ببینید.