اینزاگی: ما باید در نیمه اول به لیورپول گل بزنیم

اینزاگی ادامه داد.. این بازی قطعا به رشد ما کمک خواهد کرد. حضور در این مسابقات یک اتفاق بی نظیر در کارنامه یک بازیکن است. روز جمعه بازی سختی داشتیم اما توانستیم شرایط را به نفع خود برگردانیم و مسلط بودیم. ما باید پیروز می شدیم، به خصوص از نظر روحی. ما اکنون برای لیورپول آماده ایم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است گل نیمه اول کلید پیروزی مقابل لیورپول خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر که اخیراً روند پرنوسانی را پشت سر گذاشته است، جمعه شب با پیروزی بدون گل مقابل سالرنیتانا، با روحیه بالایی به دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت. با این حال، با توجه به فرم و آمادگی لیورپول، بعید به نظر می رسد که نراتزوری بتواند شکست 2-0 در بازی برگشت را پشت سر بگذارد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. البته باید توجه داشت که هیچ چیز در فوتبال و البته تورنمنتی مانند لیگ قهرمانان قابل پیش بینی نیست.

ما سه روز فرصت داریم تا آماده شویم و بچه ها کاملاً متمرکز هستند. ما با تیم هایی مانند بایرن مونیخ، منچسترسیتی و دیگر تیم های بزرگ اروپایی روبرو هستیم. بازی در میلان عالی بود و می دانیم که بازی فردا سخت تر خواهد بود. ما تمام تلاش خود را در بازی رفت انجام دادیم و فردا هم همین کار را خواهیم کرد.

ما از نتیجه بازی اول تحت تاثیر قرار گرفتیم. عملکرد خوبی مقابل لیورپول داشتیم اما نتیجه به نوعی برای ما پنالتی بود. فردا بازی سختی خواهد بود اما ما انگیزه زیادی داریم. این مهم است.” سرمربی اینتر سیمونه اینزاگی قبل از بازی این را گفت و می توانم بگویم که باید در نیمه اول گل بزنیم، اما می دانیم که بازی بسیار سختی در پیش است.


سرویس خبر شماره: 1814224 |
16 مارس 1400 ساعت 19:15 |
296 |

0نظرات