اینزاگی: هدف اینتر زدن 100 گل در سری آ است

روملو لوکاکو که در تابستان به اینتر بازگشته بود، اولین پاس گل لائوتارو را در بازی امشب داد و یک بار به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
اینزاگی درباره او گفت: “لوکاکو برگشته و ما گزینه های تهاجمی بیشتری داریم. من خوش شانس هستم که 4 مهاجم بزرگ دارم و اکنون وظیفه من این است که انتخاب های درستی داشته باشم. امیدواریم در این فصل به 100 گل برسیم و در سری آ گل بزنیم. .
قانون 5 جایگزینی فوتبال را تغییر داده است زیرا اکنون 16 بازیکن در بازی شرکت می کنند، نه 11 بازیکن. “وقتی بازیکنی خسته است و بازیکنان کافی در تیم وجود دارد، می توانند تعیین کننده باشند و انرژی را به تیم بیاورند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینترس که هفته گذشته برای کسب سه امتیاز مقابل لچه تا آخرین ثانیه ها منتظر ماند، در بازی امشب مقابل اسپتیا کار سختی نداشت و با گل های لائوتارو مارتینز، هاکان کالهان اوغلو و خواکین به پیروزی رسید. کوریا.
اینزاگی در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عملکرد بسیار خوبی بود، ما کاملاً متمرکز بودیم و بعد از 15 دقیقه ابتدایی که کمی سخت بود، می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
اسپزیا دو بازی آخر خود را در سری آ و کوپا ایتالیا برده بود و ما می دانستیم که آنها می توانند برای ما مشکل ایجاد کنند.”

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اسپزیا، اعلام کرد که هدف تیمش به ثمر رساندن 100 گل در سری آ در این فصل است.


سرویس خبر شماره: 1839480
30 مرداد 1401 ساعت 02:09 |
444

0نقطه نظر