این تمرین استقلال است، خنده نیست! (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست عجیب استقلال در تبریز مقابل تراکتورسازی موجی از نگرانی را در میان هواداران و پیشکسوتان این باشگاه ایجاد کرده است. از روز گذشته انتقادات بازیکنان و اعضای کادر فنی فضای مجازی زیاد است و بسیاری به دنبال دلایل این ناکامی بوده اند.

از دست دادن 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن پس از تعطیلات لیگ برتر مشکلی است که استقلال را از صدر جدول به چهارم رساند و قهرمانی نیم فصل را نیز از دست داد.

1789097

در چنین شرایطی تمرین ریکاوری امروز در فضای عجیبی انجام شد. ناراحتی بازیکنان به دلیل باخت مقابل تراکتور در چهره آنها نمایان بود و با شرایط روحی نامناسب تمرین را آغاز کردند.


سرویس خبر شماره: 1863430
17 ژانویه 1401 @ 4:48 ب.ظ
53.7 هزار امتیاز خبر|

34نقطه نظر

از این پس نقش کادر فنی و اجرایی استقلال بیش از گذشته نمایان خواهد شد. ساپینتو وظیفه دارد تیمش را از طرز فکر فعلی خارج کند. چند روز دیگر استقلال در جام حذفی مقابل تراکتور قرار دارد و شاید ادامه روند فعلی باعث شود آبی ها زودتر از این مسابقات کنار بیایند. به همین دلیل انتظار می رود این تیم در بازی حذفی مقابل تراکتور به شرایط روحی و روانی بهتری دست یابد و نتیجه خوبی کسب کند.

1789098



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته مهم در مورد استقلال افت کیفی سبک فوتبال این تیم پس از وقفه طولانی از لیگ برتر است. استقلال حتی مقابل نفت آبادان که به گفته کارشناسان برنده بازی شد، فوتبال خوبی از خود نشان نداد و این مشکل مقابل مس رفسنجان و در نهایت تراکتورسازی بیشتر نمایان شد.

بازیکنان استقلال در تمرین امروز به دلیل باخت مقابل تراکتورسازی بسیار ناراحت بودند و این مشکل در چهره آنها نمایان بود.

این تمرین استقلال است، خنده نیست!  (عکس)