این تیم زیبا بدشانس است! (تصویر)

با این حال فجر سپاسی امروز برای پیروزی در خانه مقابل کوشه طلایی قرار گرفت و البته با گل زودهنگام علی آل کثیر پیش افتاد تا همه چیز طبق برنامه پیش رفت. اما در تداوم عدم تمرکز خط دفاعی و اشتباهات متوالی که باعث گل اول میهمان شد و علاوه بر دادن پنالتی، شیرازی ها تحت فشار بودند.

اشتباهات پیاپی و از دست دادن برتری فجر و مهدی رجب زاده را برتری داد.

این تیم زیبا بدشانس است!  (تصویر)

پس از پیروزی پر گل فجر سپاسی مقابل خلیج فارس ماهشهر در هفته دهم، این تیم با 22 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرد. بردی که حالا به طلسم این تیم بزرگ تبدیل شده است.

شاگردان مهدی رجب زاده در ادامه برای رویارویی با استقلال ملاثانی راهی خوزستان شدند. دیداری که برای فجر خوب شروع شد اما بد به پایان رسید. در حالی که تا دقیقه 93 پیروز میدان بودند، دو امتیاز مهم را از دست دادند تا با کسب تساوی، برتری خود را تثبیت کنند. موضوعی که منجر به تذکر سرمربی این تیم به بازیکنانش شد. رجب زاده پس از پایان بازی در نشست خبری به شاگردانش گفت که باید تجربه مناسبی از نحوه بازی با تیم هایی مانند استقلال ملاثانی کسب کنند تا در این نوع بردها شکست نخورند.

معامله ای که باعث شد آنها موقعیت های گلزنی متوالی را از دست بدهند یا به تیرک دروازه برخورد کنند. فرصت سوزی و ناتوانی در حفظ برتری با کمی بدشانسی حالا فجر را از صدر جدول دور کرده است، چه بسا با حذف شهر خودرو از دور رقابت ها و بازگرداندن امتیاز، رجب زاده و تیمش حتی از رتبه دوم سقوط کرد و خیبر سیا بالای سرش سقوط کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تا هفته 12 لیگ یک تیم های فاجرسپاسی و خیبر خرم آباد تیم های بدون شکست این دوره از مسابقات بودند. مشکلی که حالا با برتری خوشه طلایی ساوه بر شاگردان مهدی رجب زاده، نماینده لرستان را به تنها تیمی تبدیل کرده که تاکنون شکست نخورده است.


سرویس خبر شماره: 1852181
15 نوامبر 1401 در 06:15 ب.ظ
19 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

موقعیت سوزی، نقطه ضعف فجری