این جام جهانی بیشتر برای ثروتمندان است

رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص افزود: البته بلیت ها را فروختیم و پول را دریافت کردیم. به همین دلیل تدابیری اندیشیده ایم تا بتوانیم آنها را به قطر ببریم و با یک پرواز یک روزه برگردانیم. یعنی رفتن به تماشای بازی و بازگشت. با توجه به حذف هزینه های میزبانی، بسیار ارزان تر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گفته رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس، با توجه به هزینه های گزاف در قطر، این جام جهانی بیشتر برای ثروتمندان مناسب است.

این جام جهانی بیشتر برای ثروتمندان است

رئیس فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می کرد در مورد هزینه های زیاد هواداران در قطر اظهار نظر جالبی کرد و گفت: به نظر من جام جهانی قطر جام جهانی پرهزینه است و مخصوصا برای ثروتمندان است. قیمت هتل ها بسیار گران است و از 300 تا 500 دلار در شب شروع می شود. ما نگران هستیم که 22820 بلیتی که فروخته ایم همه نتوانند در قطر شرکت کنند.


سرویس خبر شماره: 1852620
18 نوامبر 1401 ساعت 08:45
1.5 هزار |

0نقطه نظر

اظهار نظر جالب تاج درباره هزینه های گزاف قطر:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دو هفته دیگر اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 را به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد برد. در این مقطع و در حالی که جام جهانی بیش از هر زمان دیگری نزدیک شده است، همچنان نگرانی ها و مسائلی وجود دارد که ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده است. کیفیت آماده سازی تیم ملی و البته حمل و نقل و اسکان هواداران ایرانی از مهمترین این دغدغه هاست.

وی افزود: دو بازیکن حاضر در قطر نیز با مشکل مواجه شدند که پس از رفع آن به اردو بازگشتند. نگرانی خاصی برای تیم ملی وجود ندارد. ایران با سرمربی ای کار می کند که با اینکه بازیکنان را می شناسد، از دو ماه پیش کارش را شروع کرده است.

در خصوص کیفیت آماده سازی تیم ملی شاهد اظهارات ضد و نقیض زیادی هستیم و برخی معتقدند برای تیمی که می خواهد اولین صعود خود را در جام جهانی بداند، آمادگی کافی صورت نگرفته است. مهدی تاج با رد انتقادات به آماده سازی تیم ملی گفت: از آنجایی که از آقای کی روش درخواست همکاری شد، تمرینات خود را با بازیکنان ملی آغاز کردیم. الان هم همین کار را کرده ایم. بازیکنان خارجی شرایط خاص خود را دارند و ملی پوشان هم تمرین می کنند.