این خبر با موفقیت زیادی وارد قلب ها شد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2025243
10 ژوئن 1403 در 10:18 ب.ظ.
16.2K |

17نقطه نظر

شاگردان سعید اخباری مقابل فجر سپاسی از شیراز به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.

این خبر با موفقیت زیادی وارد قلب ها شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال چادرملو اردکان پس از نتایج درخشان اخیر خود که آن را به یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر تبدیل کرد، امروز با اقدامات تاکتیکی سعید اخباری و عملکرد تحسین برانگیز در تیم شهید نصیری، مهم ترین تیم فوتبال اردکان است. ورزشگاه یزد به پیروزی فصل دست یافت و توانست فجر شهید سپاسی شیراز را قاطعانه شکست دهد.

سعید اخباری که در دومین سال حضور چادرملو در لیگ یک موفق شد این تیم را مدعی کند و عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد، حالا مطمئن شده است که مردم استان یزد از بازی خانگی این تیم و ظرفیت کامل آن با استقبال وحشتناکی روبرو شوند. از ورزشگاه در دو مسابقه متوالی و در دل مردم یزد جای بگیرد.

2028352

شاگردان اخباری پس از سه برد متوالی در لیگ یک، امروز کار سختی را مقابل شاگردان فجر شهید سپاسی پشت سر گذاشتند و از دست دادن یک امتیاز می توانست مانع از صعود آنها به لیگ برتر شود، اما موفق شدند سه گل مقابل تیم مهدی رجب زاده به ثمر برسانند. جایگاه دوم جدول رده بندی را بالاتر از شیرازی ها به خود اختصاص داده است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در صورت کسب دو پیروزی در دو دیدار باقی مانده مقابل شاهین بندر عامری و دریای بابل بدون توجه به نتایج دیدار فجر سپاسی می تواند به لیگ برتر راه یابد و اتفاقی تاریخی رقم بزند.

مجله اخبار فوتبال داخلی