این داور ستاره های بارسا را ​​دوست ندارد: همه اخراج شدند!


سرویس خبر شماره: 1852639
18 نوامبر 1401 ساعت 10:39 |
4.6 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 1-2 مقابل این تیم پیروز شد.
آنها گل اول را از حریف دریافت کردند اما با دو گل پدری و رافینیا توانستند نتیجه را به سود خود برگردانند تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنند و در صدر جدول لالیگا باقی بمانند.
این دیدار پر از جنجال قضاوت شد که اعتراضات زیادی را از سوی بازیکنان و کادر فنی بارسا در پی داشت. ژاوی در پایان نیمه اول به دلیل اعتراض به داور کارت زرد و پیکه کارت قرمز دریافت کردند اما یکی از عجیب ترین اتفاقات اخراج لواندوفسکی از زمین بود.
این ستاره لهستانی بارسا در دقیقه 11 بازی به دلیل خطا روی بازیکن اوساسونا از داور مسابقه کارت زرد گرفت و 20 دقیقه بعد خیل مانسانو تصمیم گرفت در صحنه درگیری لوا با یک حریف دیگر کارت زرد دوم را به او نشان دهد. پخش کنید و این بازیکن را از زمین بیرون کنید.

تصمیم این داور اسپانیایی با اعتراض شدید او و دیگر بازیکنان بارسا همراه بود اما در نهایت لواندوفسکی مجبور شد این تصمیم را بپذیرد و زمین را ترک کند تا سریعا تیمش را 10 نفره کند و بازی بعدی آنها مقابل اسپانیول که بعد از پایان جام جهانی 2022 در قطر برگزار می شود.
نکته جالب این است که خیل مانسانو پیش از این رکورد جالبی در اخراج بازیکنان بارسلونا از زمین به جای گذاشته بود و به نظر می رسد او اکنون کلکسیون کارت های قرمز خود را به ستاره های بارسلونا تمام کرده است.
این داور اسپانیایی پیش از این لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارز را با پیراهن بارسلونا اخراج کرده بود تا خود را گربه سیاه بازیکنان بزرگ این تیم معرفی کند که اقدام او در دیدار شب گذشته مقابل اوساسونا موید این موضوع بود. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

عیسی مسیح مانسانو داور اسپانیایی دیشب با اخراج روبرت لواندوفسکی رکورد قابل توجه خود را بهبود بخشید.

این داور ستاره های بارسا را ​​دوست ندارد: همه اخراج شدند!