این دربی از رویارویی قرمزها و آبی ها حساس تر است

اولین قهرمان مسابقات در این دربی مشخص می شود!؟
شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بانوان با کسب 8 عنوان قهرمانی هستند و در چهاردهمین دوره این رقابت ها به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود هستند. از طرفی سیرجانی ها همیشه سرسخت ترین رقیب بامی در این مسابقات بوده اند و این بار به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ در چهاردهمین دوره مسابقات خواهند بود تا از زیر سایه هموطن خود خارج شوند. شاگردان جهاننجاتی تا دو هفته پیش به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بمی در صدر جدول قرار داشتند و باخت به سپاهان در هفته دهم این مسابقات با اختلاف سه امتیازی با خاتون بم در صدر جدول بود.

1790771
زهرا و افسانا تقابل گلزنان سیرجان
در حال حاضر در جدول گلزنان لیگ چهاردهم، افسانا چترانور مهاجم تیم شهرداری سیرجان با زدن 14 گل در جایگاه اول جدول گلزنان بانوان قرار دارد و زهرا قنبری مهاجم بامیها نیز در رده دوم قرار دارد. با 12 گل در جدول رده بندی قرار گرفت. در بازی خارج از خانه دو تیم قنبری موفق شد برای خاتون گلزنی کند اما افشانا چترانور به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی بدرخشد و تک گل سیرجانی ها را در این شبنم بازی بهشت ​​به ثمر رساند. تقابل دو مهاجم ملی پوش بم و سیرجان از دیگر تماشای مهم این دیدار خواهد بود و باید دید در بازی حساس روز شنبه چه بازیکنانی موفق به گلزنی برای تیم خود می شوند.

1790773



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864324
22 ژانویه 1401 @ 13:53 |
951 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دربی تهران را فراموش کنید

کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد؟
در یازده هفته پایانی لیگ چهاردهم بانوان، خاتون تنها تیم بدون شکست این دوره از مسابقات است که شاگردان جعفری موفق شدند در یازده مسابقه 10 بار حریف خود را شکست دهند و در اولین بازی خود مقابل شهرداری سیرجان تنها یک تساوی کسب کنند.
در مقابل شاگردان مریم جهاننجاتی در یازده هفته گذشته 9 برد، تساوی در دربی کرمان و شکست مقابل سپاهان کسب کرده اند. جدال این دو تیم در هفته سوم این مسابقات با نتیجه یک بر یک برگزار شد و با گل های شبنم بهشت ​​برای سیرجانی ها و زهرا قنبری برای خاتونی ها به پایان رسید.

1790772

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شنبه 3 دی ماه از ساعت 13 مهم ترین دیدار فصل فوتبال بانوان به همت سیرجانی ها بین دو تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان برگزار می شود. در حال حاضر خاتونیس با 31 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و شاگردان جهاننجاتی در تیم سیرجانی با 28 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

مهمترین دیدار فصل فوتبال بانوان از هفته دوازدهم این مسابقات روز شنبه در سیرجان برگزار می شود.

این دربی از رویارویی قرمزها و آبی ها حساس تر است