این سه شهر برای میزبانی استقلال تعیین شده اند / استقلال و پرسپولیس اجازه حضور در یک شهر را ندارند.



شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی به گونه ای است که بعید است از اواسط آبان میزبان مسابقات لیگ برتر باشد و تنها میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد. اتفاقی که عملا به این معنا خواهد بود که استقلال و پرسپولیس برای دیدارهای لیگ برتر باید در خانه به میدان بروند و ورزشگاه دیگری را برای برگزاری مسابقات خود انتخاب کنند.

دیدار سرنوشت ساز نکونام با خطیر

علی خطیر اگرچه چند روز پیش در یک مصاحبه تلویزیونی از برگزاری دیدارهای استقلال در شهر مقدس مشهد حمایت کرد اما هنوز این سوال حل نشده است. سرمای این شهر می تواند آزاردهنده باشد چون بچه ها در فضای تهران تمرین می کنند اما باید در شهری سردتر از پایتخت به میدان بروند. کادر فنی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است که در مشهد بازی کند، دیدارهای خانگی خود را به اهواز منتقل کند که تماشاگران بیشتری در آن حضور دارند و هوا در این موقع از سال مطبوع است یا باید در تهران بماند و بدون تماشاگر بازی کند. پس از دیدار سرنوشت ساز جواد نکونام و علی خطیر، گزینه ای از سه شهر مشهد، اهواز و تهران برای میزبانی بازی های خانگی استقلال انتخاب می شود.

بازی در یک شهر ممنوع است

اگر استقلال و پرسپولیس یا یکی از آنها بخواهند بدون حضور تماشاگر مسابقات خود را در تهران برگزار کنند، وجود ندارد، اما در غیر این صورت، اگر هر دو تیم بخواهند در شهرهایی با حضور تماشاگر بازی کنند، باید برنامه ریزی دقیقی انجام شود. از درون فدراسیون و سازمان لیگ به ما گفته اند که ترجیح می دهند استقلال و پرسپولیس به شهر بروند. هر دو تیم نباید دیدارهای خانگی خود را در یک شهر برگزار کنند زیرا فشار زیادی به برگزارکنندگان وارد می شود و بهتر است در دو شهر مجزا انجام شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال