این فصل گل محمدی/ آخرین شانس یحیی برای قهرمانی با تیم برونکو!

الله وردی در پایان گفت: این فصل آخرین فرصت گل محمدی برای اثبات خود است. همه بازی ها فینال هستند و ما انتظار داریم که او در این فصل عملکرد بهتری داشته باشد، برخلاف سال گذشته که متزلزل به نظر می رسید. او باید روی نیمکت آرامش خود را حفظ کند. مربیگری راهی برای ایجاد تنش روی نیمکت نیست، وقتی این رفتار سرمربی را می بینید آن چیزی نیست که از بازیکنان دیگر انتظار دارید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدافع سابق سرخپوشان ادامه داد: گل محمدی امسال باید استعداد خود را نشان دهد چرا که می داند دو عنوانی که با پرسپولیس دارد به خاطر تحویل گرفتن تیم برونکو بوده است. متأسفانه فصل گذشته فوتبال خوبی از پرسپولیس ندیدیم، همه اش اعتصاب و عصبانیت بود، در حالی که در تیم های بزرگ نباید این مشکلات پیش بیاید تا تیم از هم جدا نشود.

وی افزود: امیدی به سیستم برنامه ریزی پرسپولیس ندارم اما همچنان برای قرمزها آرزوی موفقیت دارم. این تیم در این فصل بهترین بازیکنان را به خدمت گرفت و باید فصل گذشته آن را جبران کند.

جوادالله وردی درباره شرایط ترکیب پرسپولیس برای فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: امیدوارم همه چیز برای پرسپولیس ختم به خیر شود. پول مردم از طریق سهام در حساب باشگاه است و امیدوارم در آینده مشکلی پیش نیاید. از طرفی برونکو می خواهد شکایت کند و چند طلبکار دیگر هم هستند، باور کنید این پنجره باشگاه بسته و باز شده، آسیب دیده و از متن خارج شده است. نمیدونم چرا به برونکو پول نمیدن؟