این مندی بود که ما را در بازی نگه داشت



سرویس خبر شماره: 1855525
دسامبر 04, 1401 در 07:57 ب.ظ
4.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آلیو سیسه:

آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال از عملکرد تیمش در بازی با قطر راضی است.

این مندی بود که ما را در بازی نگه داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی سنگال که در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی مقابل هلند با یک گل مغلوب شد، مقابل قطر میزبان نمایش درخشانی داشت و از سد این تیم گذشت. با نتیجه 1-3. در پایان این دیدار آلیو سیسه سرمربی این تیم تاکید کرد که از امروز هدف آنها گذراندن دوران نقاهت و آماده سازی برای بازی حساس با این تیم است.’اکوادور در روز آخر.

آلیو سیسه گفت: از عملکرد بازیکنان تیم ملی سنگال در بازی با قطر واقعا خوشحالم و واقعا خوشحالم که در این بازی پیروز شدم و از ادوارد مندی تشکر می کنم که با بازخورد خوب خود دروازه را بسته نگه داشت و حفظ کرد. ما در بازی جریان بازی حفظ شد البته یک بار دروازه ما باز شد و امکان نداشت این اتفاق بیفتد اما در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

تیم های بزرگ و بازیکنان آماده می دانند که چگونه در چنین مسابقاتی بازی کنند. تیم ملی اکوادور حریف بعدی ما در مرحله گروهی خواهد بود و مهمترین هدف ما قبل از این دیدار، گذراندن دوران ریکاوری خوب و حفظ فرم است. وقتی نیاز به گلزنی داریم، باید مهاجمان بیشتری مانند بولای و فامارا را در ترکیب خود قرار دهیم. باید برای بازی بعدی آماده شویم و در مناطق تعیین کننده زمین عملکرد خوبی داشته باشیم. در نهایت عملکرد تیم مهم است و این یک پیروزی جمعی است. امروز تصمیم گرفتیم یک مهاجم دیگر را به تیم اضافه کنیم تا یک گل دیگر به ثمر برساند و بسیار خوشحالم که این تصمیم نتیجه داد. البته با تمام احترامی که برای قطر قائلم، اولین بازی ما مقابل هلند با این بازی بسیار متفاوت بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی