این وزارتخانه با هیچ مربی فوتبالی مذاکره نکرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی فلاح در گفت وگو با سایت وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به اظهارات یکی از فوتبالیست های سابق ایران، اظهار داشت: این اظهارات در حالی مطرح شده که خالی از واقعیت است. وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی مذاکره نکرده و اتهامات وارده قطعا کذب است و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه برای مراجع ذیصلاح قضایی محفوظ است.


سرویس خبر شماره: 1832948
20 جولای 1401 ساعت 00:05
نمایش 4K |

3نقطه نظر

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش:

وی افزود: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی محترم دولت به صراحت اعلام کرده اند که در مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال دخالتی ندارند و نخواهند بود، اما برخی افراد جدا از وظایف نظارتی فدراسیون فوتبال. وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را به دولت وارد کرده و این وزارتخانه آن را خالی از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب می داند.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش تاکید کرد: تاکید می شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون، اهداف و انتساب های خود صرفا وظایف نظارتی را انجام داده و به همه کمک های مادی و معنوی می کند. تیم های ورزشی و تیم ملی فوتبال برای جام جهانی است و به هیچ عنوان در امور فنی فدراسیون ها اقدام و دخالت نمی کند. مقوله نظارت و پاسخگویی یک موضوع حقوقی جداگانه و مهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش به اتهامات مطرح شده از سوی یکی از فوتبالیست ها واکنش نشان داد.