ایگلز فرماندهان را در نیمه کاره رفت و برگشت هدایت می کند

هر دو تیم روی مالکیت ابتدایی خود حرکت کردند و اولین بار در حمله به منطقه پایانی رسیدند. ابتدا، جالن هرتس، کوارتر مدافع فیلادلفیا ایگلز، در یک یارد دزدکی با مشت 10:14 تا پایان کوارتر اول ضربه زد. سران کانزاس سیتی با یک دوز ثابت از تراویس کلسه با یک پاسخ خاص راهپیمایی کردند. کلسه اولین درایو را با یک پاس تاچ داون 18 یاردی روی پرتاب زیبای پاتریک ماومس به پایان رساند.

عقاب ها تزلزل نکردند. پس از شکست، ایگلز درست به تساوی کوارتربک برگشت، و حمله ایگلز، چیفز را در تمام طول زمین به پایان رساند تا در اواخر کوارتر دوم به امتیاز 21-14 پیش بیفتد.

پس از یک شروع نادرست ایگلز در 3 و 1 جایی که آنها برای اجرای یک کوارتر بک جالن هارتز صف آرایی کردند، هرتس در یک تساوی کوارتربک توپ را از دست داد. توپ مستقیماً به دست نیک بولتون، مدافع چیف رسید و او آن را در فاصله 36 یاردی دست نخورده برای یک تاچ داون دفاعی چیفز برد، و چیفز را مستقیماً در 14-14 به آن بازگرداند.

پس از یک گل میدانی از دست رفته هریسون باکر، ایگلز با یک بمب 45 یاردی از جالن هرتس به ای جی براون متصل شد. روسای در درایو متعاقب خود متوقف شدند که منجر به ضربه زدن شد. عقاب ها شروع به راهپیمایی کردند و به نظر می رسید که در راه رسیدن به برتری دو گل هستند، اولین بازی بزرگ برای هر دو تیم.

Chiefs Defense پاسخ دارد

پس از یک بازگشت عالی عقاب‌ها، حمله عقاب‌ها بار دیگر با دوز ثابت حمله پاس و دویدن در حرکت بود. Jalen Hurts به داوانتا اسمیت ضربه بزرگی زد، اما پس از بررسی، مشخص شد که اسمیت مالکیت توپ را ندارد. دفاع چیف همچنان برای خارج شدن از زمین تلاش می‌کرد زیرا ایگلز به اولین شکست‌ها ادامه می‌داد، اما زمان عقاب‌ها تمام شد و به گل نیمه‌پایه‌ای رضایت دادند که باعث شد عقاب‌ها در نیمه اول 24-14 پیش بیفتند.

فیلادلفیا ایگلز و سران کانزاس سیتی در Super Bowl LVII که به یک یکشنبه سوپر باول هیجان انگیز و اکشن تبدیل شده است ناامید نشده اند. هر حمله با گلزنی در ابتدای بازی شروع خوبی داشت. نیمه اول پر از بازی های تهاجمی بزرگ، یک بازی دفاعی بزرگ و تعداد زیادی بازی های بزرگ فوتبال بوده است. Eagles در حال حاضر در نیمه اول 24-14 به دنبال یک گل میدانی در نیمه اول در ثانیه آخر پیش است.

بسیاری از نقاط اوایلایگلز فرماندهان را در نیمه کاره رفت و برگشت هدایت می کند

https://sportslens.com/news/eagles-lead-chiefs-at-halftime-of-back-and-forth-affair/ منبع:

یک خط داستانی بزرگ در این حرکت ایجاد شد، زیرا Chiefs Quarterback پس از یک تکل بند کفش با نزول سوم شکست خورد و از کار افتاد. او درد آشکاری داشت اما به نظر می رسد که باز خواهد گشت.

عقاب ها نیمه به بالا بسته می شوند

پس از امتیاز ایگلز، حمله چیفز بار دیگر در اوایل رانندگی آنها متوقف شد و آنها مجبور شدند یک بار دیگر پونت بزنند.