ای کاش آنجا نبودم: پیام پشیمانی کانسلو برای سیتی

منچسترسیتی بدون کانسلو موفق شد شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اینتر را 1-0 شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ خود جام را بالای سر ببرد. کانسلو در پیامی به هواداران سیتی این موفقیت و کسب سه گانه تاریخی را تبریک گفت.

1886179

ژائو کانسلو، مدافع سیتی که به صورت قرضی در بایرن حضور دارد، پس از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، پیامی برای هواداران منچسترسیتی منتشر کرد.

ای کاش آنجا نبودم: پیام پشیمانی کانسلو برای سیتی

در هفته های اخیر شایعاتی در مورد تمایل بارسلونا برای جذب ژائو کانسلو به گوش می رسد. بایرن مونیخ که بر اساس قرارداد قرضی با سیتی می تواند او را به طور دائم بخرد ظاهرا تمایلی به این کار ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1943516
21 ژوئن 1402 @ 19:35
5.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژائو کانسلو، مدافع 29 ساله پرتغالی منچسترسیتی نیم فصل دوم این فصل را در بایرن مونیخ سپری کرد. پس از دعواهایی که بین او و پپ گواردیولا در رختکن رخ داد، منچسترسیتی تصمیم گرفت کانسلو را قرضی کند و او به مونیخ رفت.

کانسلو که بدون شک پشیمان است چرا شب گذشته سیتی را در بدترین زمان ممکن ترک کرد تا قهرمانی تاریخی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد، در پستی اینستاگرامی در کنار عکسی از زمانی که سیتیزن ها جام را بالای سر بردند، نوشت: به منچسترسیتی تبریک می گویم، شما لیاقتش را دارید“.

1886180