بابایی برای بازی سوپرجام مشکلی ندارد

دیروز این بازیکن برای مشخص شدن میزان مصدومیت و دوری اش از زمین اسکن ام آر آی انجام شد و در نهایت طبق اعلام کادر پزشکی این بازیکن دچار کشیدگی همسترینگ نشد اما همچنان التهاب دارد و به همین دلیل او در تمرین دیروز شرکت نکرد.

بابایی در تمرین این تیم در آستانه دیدار مقابل هوادار از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و به همین دلیل تصور می شد این بازیکن نمی تواند استقلال را در دیدار حساس مقابل نساجی همراهی کند.

دیدار دو تیم استقلال و نساجی روز چهارشنبه 20 آبان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1850891
08 آبان 1401 ساعت 13:26 |
143 امتیاز خبر

0نقطه نظر

احتمال حضور در ترکیب اصلی هنوز کم است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها در شرایطی خود را برای دیدار حساس سوپرجام مقابل نساجی آماده می کنند که خبر مصدومیت مهاجم این تیم هواداران را نگران کرده است. با توجه به اینکه آرمان رمضانی مدت هاست از ناحیه کمر دچار مصدومیت می شود، غیبت بابایی می تواند ساپینتو را با مشکل مواجه کند.

قرار است بابایی امروز از مجموعه انقلاب امتیاز خبرکند و تمرینات سبک خود را ادامه دهد. با توجه به شرایط این بازیکن این احتمال وجود دارد که ساپینتو از ابتدای بازی مقابل نساجی شهباززاده یا مطهری را در ترکیب قرار دهد و در صورت نیاز بابایی به بازی ادامه دهد.

باشگاه استقلال نیز با انتشار اطلاعیه ای این موضوع را اعلام کرد که طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، پیمان بابایی مهاجم این تیم مشکلی برای حضور در بازی سوپرجام ندارد و می تواند استقلال را همراهی کند.

مهاجم استقلال می تواند در دیدار سوپرجام مقابل نساجی برای تیمش به میدان برود.

بابایی برای بازی سوپرجام مشکلی ندارد