باخت به میلان دردناک ترین شکست فصل بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهاجم 28 ساله ترکیه ای تابستان گذشته پس از پایان قراردادش با رقیب همشهری میلان، به صورت رایگان به اینتر پیوست و باعث خشم هواداران روسونری شده است. این فصل برای هاکان چالهان اوغلو اصلا آسان نبود. اگرچه او در اینتر عملکرد نسبتاً خوبی داشت، اما به اندازه روسونری درخشان نبود.

در پست های زیادی بازی کردم. من بازیکن باهوشی هستم و به نظرم کار سختی نیست. شما فقط باید به درخواست های مربی گوش دهید و من بلافاصله روی این تیم تمرکز کردم. به نظر می رسد همه چیز را برای اینتر و هم تیمی هایم رها کرده ام. من در حال حاضر سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم، می خواهیم صعود کنیم، می خواهیم آنجا بمانیم. “من خوشحالم، اما شما همیشه می توانید پیشرفت کنید.”


سرویس خبر شماره: 1822799 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 15:52 |
14,169 |

1نظرات

هاکان چالهان اوغلو:

دردناک ترین شکست فصل: شکست مقابل میلان دردناک ترین شکست فصل بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چالهان اوغلو در مصاحبه ای درباره وضعیتش در اینتر گفت: زمانی که انتقالم به اینتر قطعی شد در تیم ملی بودم و بلافاصله با سیمونه اینزاگی تماس گرفتم و در نهایت هر دو از این انتقال بسیار خوشحال شدیم.

هاکان چالاهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر، شکست مقابل میلان را تلخ ترین شکست خود مقابل اینتر در این فصل توصیف کرد.

هاکان چالهان اوغلو نیز از حضورش در ایتالیا خوشحال است. ستاره ترکیه ای گفت: خیلی دوست دارم اینجا در ایتالیا باشم و از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. ایتالیا و ترکیه کشورهای مشابهی هستند، از حضور در اینجا خوشحالم و می خواهم بیشتر بازی کنم.