باخت های بی پایان شبابه الاهلی در حضور نوراللهی و قائدی

در نیمه دوم تلاش شاگردان شباب الاهلی برای فرار از شکست خارج از خانه مقابل صدرنشین لیگ برتر امارات بی نتیجه ماند تا در نهایت العین با 52 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی به دوم با نتیجه 1-0 پیروز شود. الوحده بمان را روی میز بگذار.

شامگاهی که دو بازیکن تیم ملی شباب الاهلی ایران نوزدهمین بازی خود در لیگ برتر امارات را انجام دادند، احمد نوراللهی تا پایان دیدار مقابل العین در ترکیب تیمش بود اما مهدی قائدی در دقیقه 59 تعویض شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در مهمترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات در حالی که احمد نوراللهی و مهدی قائدی پس از هفت بازی همزمان از ساعت 10:30 به این تیم بازگشتند. بعد از ظهر شنبه شب در ورزشگاه، هزا بن زاید با رهبر العین درگیر شد.


سرویس خبر شماره: 1822200 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 00:59 |
1,116 امتیاز خبر|

0نظرات

شانس آسیایی شدن کمتر از قبل است.

شباب الاهلی امارات که در چهار هفته گذشته لیگ برتر را از دست داده بود، نتوانست به نتایج ضعیف خود در بازی با العین پایان دهد و شکست خورد تا 30 امتیازی بماند و پنجم شود. جدول.

العین در دقیقه 30 توسط لابا مهاجم توگویی و بهترین گلزن فعلی لیگ برتر امارات دروازه نوراللهی و قائدی را باز کرد و نیمه اول با شکست مقابل شباب الاهلی به پایان رسید.

شباب الاهلی با وجود برتری دو بازیکن ایرانی مقابل العین شکست خورد.