بادامکی: باید با سرمربی استقلال برخورد می شد

حسین بادامکی می گوید خونسردی یحیی گل محمدی یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم بود.

بادامکی: باید با سرمربی استقلال برخورد می شد


سرویس خبر شماره: 1941395
ژوئن 11, 1402 در 5:21 ب.ظ
14.3 هزار |

6نقطه نظر

عامل موفقیت پرسپولیس آرامش یحیی است.

حسین بادامکی هافبک سابق سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ما از عملکرد پرسپولیس در فینال جام خولا گفت. پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و گل زد و در نیمه دوم کاملاً مسلط بود و قبل از گل استقلال، خطای پنالتی روی آقای آل کثیر رخ داد که داور آن را نگرفت، سپس بازیکنان پرسپولیس غافلگیر شدند. اکولایزر را دریافت کرد. به هر حال تساوی بازی تغییری در روند پرسپولیس ایجاد نکرد و این تیم در وقت اضافه خیلی خوب خودش را نشان داد و موقعیت های متعددی داشت که یکی از آنها تبدیل به گل شد. پرسپولیس دیروز عملکرد فوق العاده ای داشت و بچه ها با آرامش و تمرکز بازی کردند و توانستند جام حذفی را به افتخارات خود اضافه کنند.

وی در خصوص دلایل عدم موفقیت استقلال در این بازی و همچنین اعتراض ریکاردو ساپینتو گفت: این اولین بار نبود که آقای ساپینتو این گونه رفتار می کرد و پیش از این هم در مقابل تیم های دیگر این اتفاق افتاده بود. فکر می کنم یکی از عواملی که باعث شد استقلال ریتم لازم را نداشته باشد همین است. استقلال امسال تیم خوبی داشت و بازی های خیلی خوبی در آن تیم انجام می شود اما تیمشان در بازی دیروز تمرکز نداشتند و عصبی بودند. در چنین مسابقاتی آرامش بسیار مهم است.

او در آن بازی به تمجید از هافبک پرسپولیس پرداخت و گفت: هافبک پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان به خوبی توپ را به گردش درآوردند. موضوع این است که چند بازیکن به عنوان تعویضی به خط هافبک اضافه شدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. در چنین بازی های حساسی عملکرد خط وسط بسیار مهم است و برتری یک تیم در این خط باعث پیروزی آن تیم می شود. دیروز این اتفاق افتاد و پرسپولیس در خط هافبک عملکرد بسیار خوبی داشت. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنم که سایر بازیکنان هم خیلی خوب بودند و قطعا وقتی تیمی نتیجه می گرفت همه عملکرد خوبی داشتند.

1882218

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به سرمربی این تیم تبریک گفت و گفت: نتایج نشان دهنده عملکرد آقای گل محمدی و تیمش است. زمانی که فوتبال بازی می کرد خیلی آرام بود و آزاردهنده نبود و الان هم این شخصیت به او کمک می کند و فکر می کنم این شخصیت یکی از دلایل موفقیت اوست. این آرامش یحیی گل محمدی همیشه به تمرکز تیم کمک می کرد و باعث می شد پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. باید به آقای گل محمدی و کادرفنی، آقایان باقری و پیروانی و مدیریت باشگاه تبریک گفت. پرسپولیس هر بار که از لبه ها عقب نشینی کرده بهترین نتایج را داشته است و امیدوارم سال آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

کاماکی در پایان گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد. باید به فکر فصل آینده باشیم و تیم را تقویت کنیم تا هواداران پرسپولیس دوباره خوشحال شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بادامکی که گل سوم دربی معروف ایمون زاید را به ثمر رساند، بازی را با دربی 111 مقایسه کرد و گفت: هر دربی حساسیت خاص خود را دارد و قابل مقایسه نیست. در این دربی با توجه به نتیجه 2 بر صفر به سود حریف و ده نفره بودن شرایط بسیار سختی داشت اما در این بازی پرسپولیس از همان دقیقه اول برتری داشت و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند. در این مسابقه شرایط خیلی سخت تر بود و هیچکس فکر نمی کرد که بازی را برگردانیم اما خدا کمک کرد و این اتفاق افتاد. در کل به نظرم نمیشه بازی ها رو با هم مقایسه کرد چون حساسیت بازی دیروز خیلی بیشتر بود.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: مصاحبه قبل از بازی آقای ساپینتو با واکنش بدی مواجه شد و کار را سخت کرد. آنها مربی هستند و باید جو را به سمتی هدایت می کردند که آرامش وارد تیمشان شود اما این اتفاق نیفتاد و با حرف های خود جو را شعله ور کردند. سرمربی استقلال در همه شهرها اینگونه رفتار کرد اما متاسفانه تا بازی دیروز هیچ اقدام قاطعی صورت نگرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیست و دوم، در دربی صد و یکم پیروز شد و روز گذشته قهرمان جام حذفی شد تا در فصل 1401-1402 سه گانه شود.