بادامکی: توییت های آقای براتی بسیار مورد توجه قرار گرفت

پیشکسوت فوتبال مشهد معتقد است که توئیت احمدرضا براتی عضو هیئت مدیره فدراسیون درباره برکناری اسکوچیچ بیش از حد جدی گرفته شده است.


سرویس خبر شماره: 1817081 |
08 فروردين 1401 ساعت 18:09 |
1,433 امتیاز خبر|

3نظرات

این حملات برای اسکوچیچ منصفانه نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین بادامی، بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با موضوع میزبانی شهر مشهد در دیدار تیم ملی فوتبال ایران، صحبت های خود را با تبریک سال نو آغاز کرد: اتفاق بسیار خوب و زیبایی است. اتفاقی که در مشهد افتاد. فکر می کنم اولین بار است که یک بازی رسمی در شهر ترتیب می دهند. با شرایط ورزشگاه امام رضا و شهر مشهد و تلاش های شورای فوتبال فکر می کنم اتفاق خوب و فرخنده ای بود و تیم به مشهد آمد. به خصوص که حضور تماشاگران آزاد شد و روزی خاطره انگیز در تاریخ ورزش مشهد رقم خورد.
وی در پاسخ به سوالی درباره روحیه بازیکنان پس از باخت مقابل کره جنوبی، گفت: به نظرم آنها از نظر روحی و روانی خوب هستند. همه منتظر یک بازی خوب مقابل لبنان هستند.
بادامکی درباره انتقاد شدید اسکوچیچ پس از باخت به کره جنوبی گفت: «این حملات مقدار منصفانه ای نیست. به هر حال آقای اسکوچیچ از روز ورودش با تیم ملی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. باخت هم برای هر تیمی اتفاق می افتد. فکر نمی‌کنم فقط با یک باخت، این همه حمله به آنها انجام می‌شد. از این پس به گفته مسئولان فدراسیون و هیات رئیسه قطعا به کار خود ادامه خواهند داد. حالا آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ماست و وظیفه ماست که از او حمایت کنیم. به خصوص قبل از یک مسابقه رسمی. درست است که تیم صعود کرده و شاید بازی با لبنان اهمیت واقعی نداشته باشد، اما به نظر من این حملات عادلانه نبود و باید کنار هم باشیم و بتوانیم به هم کمک کنیم.
سوال دیگر بادامکی مربوط به احمدرضا براتی عضو هیئت مدیره در خصوص توئیت وی بود که در این خصوص گفت: این سوال را باید از ایشان پرسید. البته این سوال زیاد مطرح شد و مشکل را تشدید کردند.
وی سپس در پاسخ به این سوال که براتی یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون است و اینگونه توییت کرد و افزود: آره اما هی فکر می کنم دوست داریم شرایط را بزرگتر از آنچه هست نشان دهیم و این کار را سخت می کند.
آخرین سوال هافبک اسبق پرسپولیس و ابومسلم خراسان در خصوص حضور بانوان در بازی آینده تیم ملی بود که وی در پاسخ به این سوال گفت: انشالله فکر می کنم فردا این اتفاق بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی