بارسا در این فصل قهرمان لالیگا خواهد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در فصل گذشته با وجود مشکلاتی که تحت هدایت ژاوی داشت، موفق شد عنوان نایب قهرمانی لالیگا را از آن خود کند. آنها در تابستان با بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و آندریاس کریستینسن قرارداد امضا کردند و استویچکوف معتقد است که با این بازیکنان بارسا اولین شانس قهرمانی را دارد.

او به خبرنگاران گفت: “بارسلونا بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است و آنها می توانند تعیین کننده باشند. همه آنها از ابتدا شروع می کنند و ما باید گذشته را فراموش کنیم. بارسلونا امسال قهرمان لیگ خواهد شد و من همین الان اعلام می کنم.” “


سرویس خبر شماره: 1834030
26 جولای 1401 ساعت 23:54
17 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

هریستو استویچکوف:

اسطوره بلغارستانی همچنین در مورد لواندوفسکی گفت: “او خرید فوق العاده ای است. او یک مهاجم بزرگ است و بارسا به بازیکنی مانند او نیاز دارد. او تا به حال 4 گل به رئال زده است و باید ببینیم که آیا او می تواند 4 گل دیگر را نیز به ثمر برساند.”
تمدید قرارداد دمبله یکی از موضوعاتی بود که در چند ماه گذشته به دغدغه هواداران بارسا تبدیل شد و او در نهایت قرارداد خود را تا سال 2024 با آبی و نارنجی پوشان تمدید کرد. استویچکوف درباره او نیز گفت: همیشه می گفتم بازیکن باکیفیتی است اما در این چهار سال چیزی یاد نگرفته است، باید ببینیم که بیدار می شود یا نه چون کیفیت، سرعت و تکنیک بالایی دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هریستو استویچکوف، اسطوره بارسلونا معتقد است که این تیم می تواند به لطف بازیکنانی که جذب کرده، قهرمان لالیگا شود.