بارسا دست به کار شد تلاش برای حل بحران گریزمان

در حال حاضر هیچ تماس مستقیمی بین دو باشگاه وجود نداشته است، اما قصد سران بارسلونا مذاکره با اتلتیکو مادرید برای حل این وضعیت است. با وجود اینکه در قرارداد دو باشگاه و در صورت تحقق یک سری شرایط، گزینه خرید 40 میلیونی در نظر گرفته شده است، اما بارسلونا آماده است رقمی در حدود 25 میلیون دریافت کند و گریزمان را برای همیشه در اتلتیکو مادرید منتقل کند. یکی دیگر از اهداف بارسلونا بستن این قرارداد قبل از دوئل بین دو تیم در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در 7 ژانویه است.

بارسلونا ترجیح می دهد قبل از اینکه پرونده آنتوان گریزمان به دادگاه برود این موضوع را با توافق حل کند.

بارسا دست به کار شد.  تلاش برای حل بحران گریزمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد قرضی گریزمان با اتلتیکو مادرید در پایان این فصل به پایان می رسد و خبرها حاکی از آن است که در صورت حضور این بازیکن در 50 درصد بازی های این فصل، پایتخت نشینان باید 40 میلیون یورو را پرداخت کنند. بند قراردادش و جذب دائمی ستاره فرانسوی. در هفته‌های اخیر، اتلتیکو مادرید از گریزمان در 30 دقیقه آخر اکثر بازی‌ها استفاده کرده است تا این رقم را نپردازد و شایعاتی مبنی بر اینکه بارسلونا ممکن است به دنبال این باشگاه باشد، وجود دارد. اما روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که طرفین می توانند راه حل ساده تری برای حل این بحران بیابند.


سرویس خبر شماره: 1844979
01 مه 1401 در 4:40 ب.ظ.
6.1 هزار |

دهنقطه نظر

در این بین، این ستاره فرانسوی مشتاق است که این مشکل را در اسرع وقت حل کند. گریزمان شرایط باشگاه را درک می کند، اما او بازیکن مورد اعتماد دیگو سیمئونه است و می خواهد به جای اینکه در دقیقه 63 هر بازی وارد زمین شود، از ابتدا در ترکیب ثابت قرار بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی