بارسا پاسخ قانع کننده ای برای دادستانی ندارد

مدیران باشگاه بارسلونا هنوز نتوانسته اند در پاسخ به اتهامات دادستانی توضیحات قانع کننده ای ارائه دهند.

بارسا پاسخ قانع کننده ای برای دادستانی ندارد

هیچ قرارداد کتبی با شرکت نگیرا منعقد نشده است و باشگاه از جزئیات رسمی شدن قرارداد اطلاعی ندارد زیرا باید به سال 2001 برگردیم و افرادی که مذاکره کننده قراردادها بودند دیگر کارمند این شرکت نیستند. باشگاه. بر اساس یکی از اسناد تحقیقات قضایی، نمی توان تایید کرد که چه کسی مسئول قرارداد با شرکت نگیرا از طرف بارسلونا بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1896462
Mar 27, 1401 @ 6:48 ب.ظ
5K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

گزارش ال پایس:

به گزارش “ورش سه”، باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2001 تا 2018، او در مجموع 7.3 میلیون یورو به انریکز نگیرا برای بهره‌مندی از داوری پرداخت کرده بود. به همین دلیل نهادهای مختلف از جمله فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید آنها از بارسا شکایت کردند. این پرونده حساسیت های زیادی را به همراه دارد و به کمیته مبارزه با فساد ارائه شده است.

1832279

با این حال، انریکه ماسیپ، نایب رئیس بارسا اخیراً گفت که هنوز توسط دادستانی از آنها خواسته نشده است که توضیحی بدهند و نمی توانند در مورد آن صحبت کنند. اما ال پایس اسنادی را به دست آورده است که نشان می دهد چند تن از مدیران باشگاه خود را در مورد اتهامات توضیح داده اند. طبق گزارش این نشریه، بارسلونا نتوانسته هیچ توضیح قانع کننده ای به دادستانی بدهد.