بارسا 0-0 رایو وایکانو: هنوز ناامید کننده است

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
در دقیقه 12 ضد حمله لواندوفسکی بود که رافینیا را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او با دخالت مدافع حریف مهار شد.
یک دقیقه بعد روی پاس عثمان دمبله، این لواندوفسکی بود که با ضربه چیپ دروازه رایو را باز کرد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه 20 این دمبله بود که برای رافینیا موقعیت ایجاد کرد اما ضربه ستاره برزیلی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 21 لواندوفسکی با یک پاس خوب دمبله را روانه دروازه کرد اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد.
حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقایق 35 و 36 این تیم دو موقعیت خوب داشت که موفق به کسب هیچ کدام نشد.

بارسلونا فصل جدید لالیگا را با تساوی 0-0 در خانه رایو وایکانو آغاز کرد.


سرویس خبر شماره: 1838190
23 اوت 1401 ساعت 01:40
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی و اناری ها که فصل گذشته در دو دیدار خانگی و خارج از خانه با یک گل مغلوب شده بودند، امشب نتوانستند دروازه حریفان را باز کنند و به تساوی رضایت دادند.

در سومین دقیقه وقت اضافه نیمه دوم سرخیو بوسکتس به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
بازیکنان رایو از برتری خود استفاده کردند و در دقایق باقی مانده حملات خطرناکی روی دروازه بارسا داشتند و چیزی برای رسیدن به گل برتری نمانده بود اما در نهایت توپ از خط دروازه عبور نکرد و هر دو تیم به گل بدون گل رضایت دادند. قرعه کشی. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقایق پایانی نیمه اول از شدت حملات میزبان کاسته شد و چیزی برای آلوارو گارسیا نمانده بود که در دقیقه دوم وقت تلف شده تیم میهمان را پیش بیاندازد اما واکنش خوب تراشتگن باعث شد تا نیمه اول به پایان برسد. بدون هدف تمام شود
هر دو تیم نیمه دوم را مساوی آغاز کردند و در دقیقه 51 این تیم میهمان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه کامئو به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد نوبت بارسا بود که در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شود اما دروازه بان رایو به هر نحوی توپ را مهار کرد.
در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که بیشترین توپ و زمین را در اختیار داشتند و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ کدام از موقعیت ها تبدیل به گل نشد. به عنوان مثال در دقیقه 88 فرانک کسه توانست روی یک توپ برگشتی دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل خطا این گل را نپذیرفت.