بارسا 5-2 رئال; گل در شب رکورد جهانی نیوکمپ

بارسا همچنان شانس دفاع از عنوان قهرمانی اروپا در فصل گذشته را خواهد داشت.

در بازی امشب بارسلونا ابتدا با میپل لئون در دقیقه 8 پیش افتاد اما در دقیقه 16 رئال از روی نقطه پنالتی توسط کارمونا بازی را به تساوی کشاند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1817387 |
10 فروردين 1401 ساعت 23:14 |
25,743 امتیاز خبر|

1نظرات

رکورد حضور در فوتبال بانوان شکسته شد



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسا در دقیقه 70 گل پنجم هانسن را به ثمر رساند تا برتری او را مشخص کند. بدین ترتیب بارسا با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و با پشت سر گذاشتن رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه 48 رئال مادرید موفق شد گل دوم زورونسا را ​​به ثمر برساند و نیوکمپ را شوکه کند، اما قهرمان اروپا خیلی سریع واکنش نشان داد و در دقیقه 52 بوماتی کار را به تساوی کشاند. تنها سه دقیقه بعد کلودیا پینا گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه 61 نوبت به الکسیا پوتیاس بهترین فوتبالیست جهان رسید تا گل چهارم را به ثمر برساند.

تیم بانوان بارسلونا در حضور بیش از 91000 تماشاگر در نیوکمپ با نتیجه 5-2 رئال مادرید را شکست داد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال بانوان بارسلونا با برتری 5 بر 2 در این دیدار برگشت و در مجموع 8 بر 3 توانست جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

یک هفته پیش در مادرید، بارسا موفق شد با نتیجه 1-3 از سد رئال بگذرد و در یک روز تاریخی توانست کار خود را برای رسیدن به نیمه نهایی کامل کند. امروز نیوکمپ میزبان بازی برگشت دو تیم بود و رکورد حضور در مسابقات فوتبال بانوان شکسته شد. 91533 نفر برای جشن صعود در ورزشگاه حضور داشتند. رکورد قبلی توسط تیم ملی زنان آمریکا و چین در فینال جام جهانی 1999 با حضور 90185 تماشاگر در ورزشگاه لس آنجلس ثبت شد.