بارسلونا باید مسی را فراموش کند. اون بر نمیگرده

روهرز ادامه داد: شوک بزرگی به مسی وارد شد زیرا او هرگز آماده ترک بارسا نبود. مسی اکنون زندگی جدیدی را در پاریس آغاز کرده است و من او را در پاری سن ژرمن خوشحال می بینم. فکر می کنم او در نهایت قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند و بارسا فرصتی برای بازگرداندن او نخواهد داشت. پی اس جی به راحتی مسی را از دست نمی دهد. به نظر من، بارسلونا باید مسی را فراموش کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدیر Orpheus Media، Jaume Rores، که اخیراً 24.5٪ از استودیو بارسا را ​​به قیمت 100 میلیون یورو خریداری کرده و به ثبت نام خریدهای جدید بارسا (به غیر از ژول کوند) کمک کرد، هیچ امیدی به بازگشت مسی ندارد.

Jaume Rores، مدیر Orpheus Media که چهارمین اهرم مالی بارسا را ​​فعال کرد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.

بارسلونا باید مسی را فراموش کند.  او بر نمی گردد

وی در این رابطه گفت: جدایی مسی یک اشتباه بزرگ از بارسلونا بود و من شک دارم که او به این باشگاه بازگردد. مسی از رفتار خوان لاپورتا ناراحت است و همچنان معتقد است که می توانست تمدید کند. او تمایلی به ترک بارسا نداشت، اما ناگهان به او گفتند که باشگاه نمی تواند قراردادش را تمدید کند.


سرویس خبر شماره: 1839913
سپتامبر 01, 1401 در 2:55 ب.ظ
3.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

مسی از خوان لاپورتا عصبانی است

اخیرا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه های متعددی گفته است که قصد دارد مسی را بازگرداند و آرزویش این است که مسی با پیراهن بارسلونا بازنشسته شود. لاپورتا تاکید کرد که خیلی مدیون مسی است و جدایی او از بارسلونا عادلانه نبوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی برای دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن انگیزه بالایی دارد. مسی پس از کنار گذاشته شدن از نامزدهای اولیه توپ طلا، بیش از هر زمان دیگری مشتاق درخشش است. در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد آینده لیونل مسی و احتمال بازگشت او به بارسلونا در تابستان آینده منتشر شده است، اما در حال حاضر او روی پاری سن ژرمن تمرکز کرده و قصد دارد بهترین عملکرد خود را در این فصل به نمایش بگذارد.