بارسلونا بهترین شماره 9 جهان را از ما گرفت

کان ادامه داد: ما می‌گفتیم لواندوفسکی می‌ماند چون پیشنهادی از بارسلونا دریافت نکرده بودیم، اما آنها پیشنهاد جذابی برای لوا دادند و تصمیم گرفتیم او را رها کنیم. بعد از این پیشنهاد همه چیز تغییر کرد. ما جلسه ای در باشگاه داشتیم و در نهایت نتیجه این بود که فروش لوا بهترین تصمیم ممکن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ تابستان شلوغی را پشت سر می گذارد. تیمی که پارسال برای دهمین فصل متوالی قهرمان بوندسلیگا شد اما در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد، این روزها سخت کار می کنند تا از قدرت به بعد بروند. با این حال او دیگر بهترین مهاجم خود، روبرت لواندوفسکی را نخواهد داشت. ستاره لهستانی اخیرا پس از 8 سال درخشان در بایرن راهی بارسلونا شد.


سرویس خبر شماره: 1834730
31 جولای 1401 @ 22:50
2K |

1نقطه نظر

اول از همه:

مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مورد انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا صحبت کرد.

او بر این انتقال اصرار داشت و بایرن نتوانست مقاومت کند. در عوض، باشگاه مونیخی با سادیو مانه، رایان گراونبرخ، ماتیاس دلیخت و نصیر مزراوی قرارداد امضا کرده است.

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مصاحبه با CBS درباره انتقال لواندوفسکی به بارسا گفت:ما یکی از بهترین مهاجمان جهان را از دست دادیم، اگر نگوییم بهترین شماره 9 جهان، و بارسلونا او را از ما گرفت. وقتی گفتیم لواندوفسکی جایی نمی‌رود و با ما خواهد ماند، به این دلیل بود که ما هیچ پیشنهاد رسمی برای او دریافت نکرده بود.”