بارسلونا توئیت کنایه آمیز در رئال را حذف کرد (تصویر)

بارسلونا یک توییت کنایه آمیز علیه رئال مادرید را که در ژوئن 2009 ارسال کرده بود از صفحه رسمی خود حذف کرد.

در عوض رئال مادرید فصل را بدون هیچ موفقیتی به پایان رساند. فصلی شکست خورده که فلورنتینو پرز را به عنوان رئیس باشگاه برگرداند و بارسلونا پپ را با خریدهای بزرگ و گرانی مانند کریستیانو رونالدو، کاکا، ژابی آلونسو و کریم بنزما به چالش کشید.

صفحه رسمی توئیتر بارسلونا در 17 ژوئن 2009 توییتی را منتشر کرد که مستقیماً به رئال مادرید اشاره کرد:بارسلونا ستاره می سازد و رئال در ازای آن ستاره می خرد. توییتی که در سال های اخیر همیشه مایه مباهات هواداران بارسلونا بوده است اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده است.

تابستان امسال، بارسلونا با صرف بیش از 200 میلیون یورو توانست بازیکنانی مانند فرانک کسیه، آندرس کریستنسن (هر دو به عنوان بازیکن آزاد)، روبرت لواندوفسکی، رافینیا، پابلو توره و ژول کنده را جذب کند. جالب اینجاست که پست های متعدد این توییت توسط هواداران رئال مادرید در هفته های گذشته سرانجام بارسلونا را بر آن داشت تا آن را از صفحه خود حذف کند. واقع گرایان نیز این رویداد را پیروزی بزرگی برای خود می دانند. در واقع، بارسلونا که زمانی به استعدادهای لاماسیا تکیه می کرد و با جوانی اروپا را فتح می کرد، اکنون چاره ای جز فروش دارایی های خود برای جذب بازیکنان بزرگ برای بازگشت به اوج خود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، در 17 ژوئن 2009، بارسلونا از کسب اولین سه گانه تاریخ خود خوشحال شد. تیم تحت مدیریت پپ گواردیولا توانست قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری شود و او با ارائه فوتبالی تماشایی این کار را انجام داد. اولین سال مربیگری پپ گواردیولا در تیم اصلی بارسلونا فراتر از تصور بود و بلوگرانا با تیمی متشکل از بازیکنان آکادمی لاماسیا مانند ویکتور والدز، ژاوی، آندرس اینیستا، لیونل مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، هر جام را به دست آورد. و… انجام داد

عنوان ورزشی جنجالی با عنوان: آکادمی در برابر پول


سرویس خبر شماره: 1835782
Aug 7, 1401 @ 5:20 ب.ظ
40.8K |

32نقطه نظر

بعد از 13 سال