بارسلونا در این بازی قهرمان لالیگا خواهد شد

دو بازی بعدی بارسا برابر اوساسونا در نیوکمپ و اسپانیول خواهد بود، اما رئال باید به سوسیداد سفر کند و سپس میزبان ختافه باشد. اگر رئال در هر یک از این دو بازی امتیاز از دست بدهد، بارسا در صورت کسب 6 امتیاز در دو بازی بعدی خود قهرمان خواهد شد. اگر رئال مادرید سه بازی بعدی خود را برد و بارسا در یکی از سه بازی بعدی متوقف شود، قهرمانی تا هفته سی و ششم مقابل وایادولید تمدید می شود، زیرا رئال در دیدارهای رودررو نتایج بهتری نسبت به بارسا دارد.

1857807

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا دیرتر از رئال مادرید به مصاف حریف رئال بتیس رفت که 4-2 آلمریا را شکست داد و می دانست که باید برنده شود تا فاصله با کهکشانی ها را به یازده امتیاز کاهش دهد. بارسا نیز به هدف خود رسید و بتیس را 4-0 شکست داد.

1868817

تنها 6 هفته تا پایان لالیگا باقی مانده است و اگر فرض کنیم رئال و بارسا در دو بازی بعدی خود پیروز شوند، آبی و قرمزها می توانند سه هفته دیگر مقابل رئال سوسیداد جشن قهرمانی بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1934284
10 مه 1402 در 03:15 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هفته سی و پنجم با پیروزی مقابل سوسیداد

علاوه بر این، شکست بارسا مقابل رایویه کانو باعث شد که تیم ژاوی تحت هر شرایطی به رکورد 100 امتیازی فصل برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیروزی شب گذشته بارسا مقابل رئال بتیس این تیم را به قهرمانی لالیگا نزدیک کرد و احتمالا آبی و قرمزها می توانند در هفته سی و پنجم مقابل رئال سوسیداد جشن قهرمانی بگیرند.

بارسلونا در این بازی قهرمان لالیگا خواهد شد