بارسلونا و قصد دارد ستاره منچسترسیتی را جذب کند

امرزو موندوپورتیوو گزارش داده است که لاپورتا و مندز در این دیدار درباره نقشه راهی برای انتقال برناردو سیلوا ستاره پرتغالی سیتی صحبت کردند.

در جریان ملاقات اخیر رئیس بارسلونا و مدیر برنامه های برناردو سیلوا، خورخه مندس، دو طرف در مورد چگونگی جذب این بازیکن از سیتی صحبت کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیداری بین خوان لاپورتا، رئیس بارسا و ژرژ مندز، ایجنت فوتبال پرتغال در بارسلونا برگزار شد و طرفین در مورد مسائل مختلف نقل و انتقالات گفتگو کردند. رئیس بارسا در معرفی فرانک کسیه این دیدار را تایید کرد اما حاضر به گفت و گو درباره جزئیات نشد.

سیتی برای فروش برناردو 100 میلیون یورو می خواهد و واضح است که بارسلونا توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد. لاپورتا و مندس اما پس از فروش بخشی دیگر از دارایی های باشگاه تصمیم گرفتند تصمیم جدی برای انتقال برناردو بگیرند. آنها به این نتیجه رسیدند که سیتی در نهایت با 70 تا 80 میلیون یورو با فروش برناردو موافقت می کند و هزینه انتقال را در سه یا حتی چهار قسط پرداخت می کند.

بارسلونا همچنین خوشبین است که فرانکی دی یونگ را با قیمت 80 میلیون یورو به منچستریونایتد یا چلسی بفروشد، اما بخش قابل توجهی از قیمت فروش ستاره هلندی برای روبرت لواندوفسکی از بایرن هزینه خواهد شد. بیش از هر چیز، بارسا برای تکمیل انتقال برناردو باید 15 درصد از حق پخش بازی خود را به BLM بفروشد. موندو همچنین نوشت که برناردو با بارسلونا به توافق شخصی رسیده و آماده است دستمزد ناچیز پیشنهادی بارسلونا را برای سال اول بپذیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832918
19 جولای 1401 ساعت 22:18 |
24.5 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

در دیدار مندز و لاپورتا به آن اشاره شد