بارسلونا – یوونتوس در ورزشگاهی خاص و خاطره انگیز

این مسابقه در ورزشگاه “Cotton Bowl” برگزار خواهد شد. استادیوم 90000 نفری که برای مرحوم دیگو مارادونا بود. آخرین میزبان بازی های ملی بود. کتون کاسه یکی از ورزشگاه های جام جهانی 1994 آمریکا بود و دیگو مارادونا آخرین بازی داخلی خود را در آنجا انجام داد.

ورزشگاه دالاس کاتن بول فردا صبح میزبان بازی دوستانه بارسلونا و یوونتوس خواهد بود. استادیوم بسیار ویژه برای مارادونا و آرژانتینی ها.


سرویس خبر شماره: 1835387
مرداد 04, 1401 در 16:02 |
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

فردا صبح در دالاس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا و یوونتوس فردا از ساعت 5 صبح در ورزشگاه دالاس به مصاف هم خواهند رفت. این سومین بازی دوستانه بارسلونا در تور آمریکاست. تیمی که در دو دیدار قبلی موفق شد اینترمیامی و رئال مادرید را شکست دهد.

مارادونا پس از مدت ها دوری از رقابت های داخلی، جام را با فرم عالی آغاز کرد. او یکی از چهار گل آرژانتین را مقابل یونان در بازی 1 به ثمر رساند و در بازی 2 در دالاس کاتن بول دو پاس گل داد تا آلبی سلسته 2-1 نیجریه را شکست دهد، اما تست دوپینگ مارادونا پس از این مسابقه مثبت شد. در سومین بازی آرژانتین مقابل بلغارستان (شکست 2-0) تست او مثبت اعلام شد و فیفا او را 15 ماه محروم کرد.

مارادونا پس از محرومیت برای بوکاجونیورز بازی کرد و با پوشیدن پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. در سال 1991 او به دلیل مثبت بودن آزمایش کوکائین به مدت 15 ماه در ناپولی محروم شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی