بازتاب عصبانیت ساپینتو در رسانه های پرتغالی

مشاجره لفظی ساپینتو با داور و مربی تیم گل گهر بازتاب گسترده ای در رسانه های پرتغالی داشت.

بازتاب عصبانیت ساپینتو در رسانه های پرتغالی


سرویس خبر شماره: 1846253
11 اکتبر 1401 ساعت 01:33 |
2K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

واکنش ها به درگیری مربیان استقلال و گل گهر

* وب سایت پرتغالی Noticiasaominuto:
ساپینتو اخراج شد، کنترل خود را از دست داد و به بیرون از زمین کشیده شد و سرمربی پرتغالی علیرغم این قسمت پرتنش، هر سه امتیاز را گرفت.
ریکاردو ساپینتو روز شنبه در لحظاتی پرتنش در پیروزی 2-1 استقلال مقابل گل گهر نقش آفرینی کرد. سرمربی پرتغالی از دست حریف عصبانی شد، از داور شکایت کرد، کارت قرمز را دید، کنترل را از دست داد، سعی کرد با نیمکت حریف درگیر شود و مجبور شد توسط مسئولان تیمش از زمین خارج شود.

* روزنامه پرتغالی Diario de noticias:
ساپینتو با مخالفانش بحث می کند، اخراج می شود و کنترل خود را از دست می دهد.
مربی از اعتراض تیم حریف خوشش نیامد زیرا داور یک پنالتی برای تیمش اعلام کرده بود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل اعتراض تیم مقابل گل گهر و همه اینها پس از اعلام پنالتی توسط داور به سود تیمش تمرکز خود را از دست داد.
ساپینتو از واکنش مسئولان گل گهر خوشش نیامد و در آنجا جر و بحث به راه انداخت. سرمربی پرتغالی در نهایت اخراج شد و بعداً از داور به خاطر این تصمیم شکایت کرد. ملی پوش سابق پرتغال در حالی که دوباره مقابل نیمکت گل گهر قرار گرفت، مجبور شد توسط هم تیمی هایش مهار شود. سپس ساپینتو بیرون انداخته شد.

* وب سایت Weszlo Poland:
ریکاردو ساپینتو نتوانست فشار و عصبانیت خود را در یک بازی لیگ ایران تحمل کند. سرمربی سابق لژیا ورشو دردسرهای زیادی ایجاد کرد که با کارت قرمز برای او به پایان رسید.
سرمربی پرتغالی قصد داشت نارضایتی خود را از تصمیم داور نشان دهد که بلافاصله توسط اعضای کادرفنی و بازیکنان از زمین خارج شد. یکی از آنها توسط مرد 49 ساله مورد اصابت قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* روزنامه اوجوگو پرتغال:
ساپینتو اخراج شد و باید قبل از ترک زمین رام می شد!
ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال ایران در دیدار رفت مقابل گل گهر که با نتیجه 2-1 به پایان رسید، از زمین مسابقه اخراج شد و مجبور شد از زمین مسابقه جدا شود.

* رکورد روزنامه پرتغالی:
ساپینتو از بازی اخراج می شود و اعصاب خود را از دست می دهد و زمین را ترک می کند
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در دیداری که تیمش مقابل گل گهر در مسابقات قهرمانی ایران پیروز شد از بازی اخراج شد و سپس کنترل اعصاب خود را از دست داد و با دخالت اعضای تیمش زمین را ترک کرد.

* وب سایت Walfoot Belgium:
جدیدترین جنجال ساپینتو
سرمربی سابق استاندارد هنوز هم چنین روحیه گرمی در کنار زمین دارد. ریکاردو ساپینتو که این روزها در ایران مشغول به کار است، پس از پیروزی 1-2 روز شنبه مقابل گل گهر در کنار زمین غش کرد.
در نهایت استقلال با یک گل پنالتی در دقیقه 8+90 با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و با پرسپولیس پیشتاز به تساوی رسید و به رده دوم صعود کرد.

با وجود اعلام خطای پنالتی به سود استقلال، اعتراضات نیمکت نشین دو تیم باعث شد تا عرب براقی ساپینتو را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند، سپس به دنبال سعید الهاوی رفت که با وساطت اهالی میدان. تیم، شروع به مبارزه کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری های کنار زمین در جریان بازی استقلال و گل گهر و مشاجره های لفظی ساپینتو و سعید الهاوی باعث شد تا سرمربی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تیتر یک خبر قابل اعتمادتر شود. کشورش در پرتغال و حتی در کشورهای دیگر حکم بلژیک تبدیل می شود.

واکنش رسانه های خارجی به این اتفاقات را در ادامه می خوانید:

* وب سایت maisfutebol پرتغال:
ساپینتو اخراج می شود، حریف را تعقیب می کند و گرفتار می شود.
سرمربی پرتغالی سختی می‌کشید اما یک پیروزی مهم در زمان مصدومیت به دست آورد.
استقلال با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو روز شنبه به پیروزی مهمی (2-1) مقابل گل گهر دست یافت. شاگردان این مربی پرتغالی با سبقت گرفتن از حریف مستقیم خود در جدول با پرسپولیس صدرنشین لیگ به رده دوم صعود کردند.
با این حال تنش مسابقه به وضوح نمایان بود و ساپینتو واقعا کنترل خود را از دست داد. استقلال در دقیقه 29 توسط محبی بازیکن سابق سانتا کلارا گل پیروزی را به ثمر رساند اما تیم میزبان در اوایل نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. در وقت های اضافی، یک پنالتی به نفع مردان سرمربی پرتغالی اعلام شد، تصمیمی که به شدت مورد اعتراض نیمکت نشینان قرار گرفت.
ساپینتو از واکنش حریف خوشش نیامد و به این موضوع اعتراض کرد و در نهایت کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. وی سپس از داور مسابقه شکایت کرد اما بلافاصله پس از رویارویی مجدد با نیمکت گل گهر توسط عوامل استقلال مهار و از زمین مسابقه اخراج شد. پس از آن یاماگا پنالتی را به گل تبدیل کرد و سه امتیاز قطعی شد.