بازگشت اجباری بازیکن اخراجی استقلالی/ خالی کردن لباس ساپینتو برای بازی با تراکتور

در این شرایط با وجود اینکه ساپینتو چندان از سبک بازی عزیز بیک امانوف، هافبک ازبکستانی راضی نیست، احتمالا باید از او مقابل تراکتور استفاده کند. امانوف از ابتدای فصل دقایقی برای استقلال به میدان رفته و صحبت های زیادی درباره جدایی او در نیم فصل شنیده می شود اما به احتمال زیاد او در هفته پایانی فصل به جای رضاوندو مهدی پور در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. نیم فصل اول

با این حال باید دید نظر ساپینتو در مورد خط هافبک تیمش مقابل تراکتورسازی چیست. شاید با مصدومیت مهدی پور و رضاوند بخواهد سیستمش را عوض کند و با هافبک میانی بازی کند اما بعید است این اتفاق بیفتد. به هر حال باید تا پنجشنبه منتظر بمانیم و تصمیم مهم ساپینتو در مورد هافبک را بفهمیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اگرچه استقلال در خط دفاعی بازیکن تعویضی تعیین می کند اما در خط هافبک شرایط کمی متفاوت است. آرش رضوند مدت هاست مصدوم است و در حال حاضر دور است. از طرفی غیبت مهدی پور می تواند کار ساپینتو برای جانشینی او را پیچیده کند. با وجود اینکه زبیر نیک نفس از آمادگی جسمانی و سلامتی برخوردار است و می تواند در ترکیب اصلی مقابل تراکتور به میدان برود، اما بعید به نظر می رسد که همسر مهدی پور به بازی این هفته راه پیدا کند.

یکی از مشکلاتی که در هفته های اخیر به ریکاردو ساپینتو و استقلال تحمیل شده مصدومیت های پی در پی بازیکنان بوده است. با توجه به این مصدومیت ها، دستان ساپینتو در هر بازی نسبت به بازی قبلی خالی است و او مجبور شده افراد زیادی را در لیست اصلی تیمش جایگزین کند.

استقلالی ها در آخرین بازی مقابل مس رفسنجان با مصدومیت های متعدد دیگری مواجه شدند که احتمالاً بازی با تراکتور را از دست خواهند داد. مهدی مهدی پور و محمدحسین مرادمند دو ستاره ای هستند که مقابل مس مصدوم شدند و بازی بعدی تیمشان را از دست خواهند داد.