بازگشت باورنکردنی این بازیکن 19 ساله بر رئال مادرید


سرویس خبر شماره: 1822801 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 13:12 |
1,958 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در دیدار مقابل منچسترسیتی عملکرد بی‌نظیری داشت اما شخصیت اروپایی این تیم باعث شد تا در نهایت تنها با یک گل و نتیجه 4-3 شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان برسند. معجزه سانتیاگو برنابئو

گام های خوب من و البته درخشش این ستاره فرانسوی نیز در بازی دیشب به عنوان یک تعویض عالی دیده شد. رئال یک گل از منچسترسیتی عقب بود که آنچلوتی در دقیقه 75 کاماویگا را به زمین فرستاد. پس از این تعویض، رئال دو بار توسط رودریگو و یک بار توسط بنزما گلزنی کرد تا به فینال برسد. تمام آمار نشان می دهد که ادواردو کاماویگا در سنین جوانی چقدر در تیم بزرگی مانند رئال مادرید تاثیرگذار بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادواردو کاماویگا یکی از جانشین های طلایی کارلو آنچلوتی در بازی های اخیر لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

اتفاق مشابهی در مرحله یک چهارم نهایی رخ داد و پس از اینکه رئال مادرید با دو گل از چلسی عقب افتاد، ستاره فرانسوی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. پس از این تعویض، رئال دو بار از طریق رودریگو و بنزما به گل رسید و راهی نیمه نهایی شد.

یکی از بزرگترین دلایل صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا تعویض طلایی کارلو آنچلوتی در مرحله یک هشتم نهایی بود که شاید یکی از بزرگترین آنها ستاره فرانسوی و تنها 19 ساله تیم، ادواردو کاماویگا باشد. نکته جالب در مورد این بازیکن این است که او در دقیقه 57 مقابل پاری سن ژرمن وارد زمین شد که رئال یک گل پشت سر حریف خود داشت و شاگردان آنچلوتی در ادامه موفق شدند 3 بار توسط کریم بنزما به گل برسند.

در حالی که رئال مادرید در آستانه زدن یک گل دیگر در بازی دیشب بود، ریاض محرز موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند. بعد از آن گل، به نظر می رسید کار رئال در لیگ قهرمانان اروپا تمام شده است، اما از آنجایی که ستارگان آن تیم بارها تاکید می کردند که باشگاه هرگز تسلیم نخواهد شد، رئال در لحظات پایانی بازی موفق شد دو بار توسط رودریگو به گل برسد تا به گل برسد. کار به موقع انجام شد بیشتر بکشید. در وقت اضافه کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا لوس بلانکوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.