بازگشت به استقلال؟ برنمی گردم به جایی که آسیب دیدم / مثل روز روشن بود، استقلال را زیر پا نمی گذارند!

نظرت عوض شده؟

اخرین حرف؟

خدایا تا به حال دیده ای که داوری علیه عملکرد داور صحبت کند؟ هرگز اتفاق نیفتاد. در هر صورت همه از یک خانواده هستند و علیه هم حرف نمی زنند.

اینطور نیست و این سوالات اصلا درست نیست. به دلیل سرماخوردگی بازی نکردم و از صدایم مشخص است که سرما خورده ام و برای آن چند روز آمادگی 100 درصدی نداشتم. من سرما خورده بودم و تصمیم گرفتند به خاطر آن با من بازی نکنند، با اینکه به خاطر آن قصد بازی کردنم را نداشتند و من به زور و به سختی از جایم بلند شدم تا بدنم را گرم کنم. با این حال، وقتی گل زدیم، متوجه شدم که باید برای کمک به تیم به زمین بروم و این احتمال را دادم که حالا او می خواهد برای دفاع به بازی بروم. به همین دلیل بیشتر بدنم را گرم کردم و جالب اینکه بعد از دقایقی با من تماس گرفت تا به زمین بروم و به نجات نتیجه کمک کنم که متاسفانه نشد. در هر صورت گاهی این اتفاق نمی افتد یا نمی خواهند.

استقلالی ها اخیراً مانند فصل گذشته تا حدودی در فاز دفاعی شرایط مساعدی نداشته اند و تصور می شد در نیم فصل می توانید به این تیم کمک کنید.

خمس، سرمربی تراکتورسازی تا چه اندازه در این تصمیمی که گرفتی نقش داشت؟

بازی چطور بود تراکتوری ها به شدت با داوری این دیدار مخالفت کردند!

همه چیز خوب است و تصمیم گرفتم در تبریز بمانم و امیدوارم نیم فصل خوبی در تبریز داشته باشم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

به هر حال الان شرایط خوب است و وقتی شرایط مساعد است چرا باید از آن جدا شد؟ این تمام چیزی است که می توانم بگویم. البته با خانواده و دوستانم مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که وقتی اینجا آرامش و آسایش دارم، چرا بخواهم آرامشم را با جایی عوض کنم که سرنوشتم مبهم است و از طرفی خیلی زجر کشیدم. آنجا. بنابراین تصمیم گرفتم آرام باشم.

تیم فوتبال تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تهران در دیداری که تبریزی‌ها معتقد بودند در دور رقابت‌ها ناداوری شده بود، مغلوب استقلال تهران شد. آن موقع است که مدافع این تیم احساس می کند برای خیلی ها سخت بوده که تراکتور بخواهد در یک هفته از استقلال سبقت بگیرد. با سید محمد حسینی که هفته گذشته از رفتنش از تبریز و بازگشت به جمع آبی پوشان خبر داده بود، در خصوص این برخورد و آخرین وضعیتش به گفت وگو نشستیم.

او یکی از اولین کسانی بود که با این جدایی مخالفت کرد و خدا را شکر از نظر فنی و اخلاقی کاملاً به من اعتماد کردند.

همه می دانستیم و کل تیم در این باره صحبت می کردند که به بازی امروز خوشبین نیستیم. گفتیم بیرون می آییم و فوتبالمان را بازی می کنیم و بقیه کار با خداست. در یک لحظه داستان تغییر کرد.

با این تفاصیل چرا مثل هفته قبل در لیگ برتر در ترکیب اصلی بازی با استقلال در جام حذفی از شما استفاده نکرد؟ گفته می شد چون قرار است از تراکتور جدا شوی، این تصمیم را گرفت تا ترکیب جدیدی را در خط دفاع امتحان کند؟

نظر شما درباره اتفاقات داوری این مسابقه چیست؟

بله همینطور است. شرایط من اینجا آنقدر خوب است و همه چیز خوب پیش می رود که دیگر حتی به جدایی فکر نمی کنم. بنابراین به هیچ وجه نمی خواهم از تراکتور جدا شوم.

فعلا هدفم ماندن در تبریز و تراکتور است.

اجازه دهید در مورد احتمال جدایی شما از تراکتور و پیوستن به استقلال صحبت کنیم. بعد از بازی هفته گذشته آمادگی خود را برای بازگشت به تهران اعلام کردید.

چطور شد که در عرض یک هفته نظرت عوض شد؟

اما اکثر کارشناسان داوری تصمیمات داوری را تایید کردند و احکام او را تایید کردند.

قبل از بازی اصلاً به این بازی خوشبین نبودیم و برایمان مشخص بود که ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نتوانیم تیمی مثل استقلال را در دو بازی متوالی شکست دهیم. به همین دلیل اصلاً نگاه خوبی به این جلسه نداشتیم. برای خیلی ها دیدن چنین صحنه هایی که یک تیم بتواند در یک هفته از استقلال سبقت بگیرد سخت است. به همین دلیل هر کاری می کنند تا این اتفاق تکرار نشود و ببینید در حالی که ما مستحق برد بودیم، نگذاشتند جام حذفی را ببریم.

در تکل اول اصلا برخوردی صورت نگرفت اما ما فرض می کنیم خطا بوده است و در ایران این گونه برخوردها خطا محسوب می شود اما آیا غیر از این بود که بیرون از محوطه جریمه قیدی را لمس کردند؟ عکس ها و فیلم های او نیز موجود است. در آن زمان بود که تکلگر هنوز ننشسته بود، کمک داور دست تکان داد و برای اعلام پنالتی از کنار زمین آمد. شیراز چگونه تیم دیگری را می شکند؟ این به کنار! کجا دیده اید که داور در ایران پنالتی را تکرار کند؟ دقیقه 118 بازی است؟ واقعا غیرممکن است و هیچ داوری در فوتبال ایران این کار را نمی کند. کمک داور ویدیویی باید بیاید و این تکرارها را بدهد. کمک داور چگونه با چشم غیر مسلح تمرین می کند؟ بخدا اگه ده پنالتی از اون طرف اونجوری زده میشد و دروازه بان تو اون شرایط توپ رو میگرفت، یه بار هم تکرار نمیکردن.

پس به این بازی بدبین بودید؟

این حرف ها بی ربط است. در هر صورت الان تصمیم گرفتم بمانم چون دیدم صلاح نیست این شرایط را خراب کنم و به تیم دیگری بروم.