بازگشت زنان به ورزشگاه ها در آینده نزدیک

قنبرزاده با عذرخواهی از بانوان علاقه مندی که این هفته نمی توانند به ورزشگاه بیایند، افزود: قول می دهیم فدراسیون فوتبال در آینده نزدیک تمام تلاش خود را برای اجرای این مطالبه حقوق زنان در کشورمان انجام دهد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

او ادامه داد: با توجه به اینکه این درخواست برای حقوق زنان است، فدراسیون آمادگی دارد بدون ایجاد حاشیه، شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ها در فضای فرهنگی مطلوب باشد، اما این موضوع باید خارج از فدراسیون هماهنگ شود و تلاش ها واقعیت هایی است که «زنان در ورزشگاه ها ظاهر خواهند شد. استادیوم ها در آینده نزدیک.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه مجوز بازگشت هواداران به استادیوم های فوتبال صادر شده و مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران از هفته جاری برنامه ریزی شده است، اما موضوع ورود بانوان هنوز حل نشده است.

فدراسیون فوتبال در تلاش است تا برای بازگشت تماشاگران زن به استادیوم های فوتبال آماده شود.

بازگشت زنان به ورزشگاه ها در آینده نزدیک


سرویس خبر شماره: 1866470
04 فوریه 1401 @ 10:41 ق.ظ |
201 |

0نقطه نظر

قنبرزاده اعلام کرد:

در این راستا فدراسیون فوتبال در تلاش است تا برای بازگشت آتی بانوان به ورزشگاه ها آماده شود. منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبر سیما گفت: وی ادامه داد: از این هفته مسابقات لیگ با تماشاگر برگزار می شود و تقاضای حضور بانوان در ورزشگاه عادلانه است، حضور بانوان از الزامات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و حضور بانوان را در ورزشگاه داده ایم. ورزشگاه در چندین بازی لیگ که تجربه موفقی بوده است و به همین دلیل فدراسیون قطعا از این موضوع استقبال کرده و نظر مساعدی دارد.»